Two Door Cinema Club - Gameshow (2016)

Ierland
Label: Parlophone

1. Are We Ready? (Wreck) (3:50)
  2. Bad Decisions (4:57)
  3. Ordinary (4:58)
  4. Gameshow (3:52)
  5. Lavender (3:55)
  6. Fever (4:41)
  7. Invincible (4:29)
  8. Good Morning (3:56)
  9. Surgery (4:36)
  10. Je Viens de La (3:44)
  11. Gasoline * (3:39)
  12. Sucker * (4:17)
  13. Ordinary * (4:26)
  14. Bad Decisions * (6:10)
  15. Gameshow * (3:54)

avatar van JVT
JVT
En die is niet slecht!
Ook bad decisions is te beluisteren.
Two Door Cinema Club - Bad Decisions (Official Audio) - YouTube

avatar van robert1963
Bad Decisions is in elk geval een heerlijke tweede track van het aanstaande album.

avatar van Aladdin
Jemig, ik vind dit leuk, althans de twee singles zijn erg lekker. Heb een zwak voor dit soort
niets-aan-de-hand pop, beetje à la Roosevelt, Electric Guest...
Toch een beetje zeiken; dit niveau houden ze natuurlijk niet de hele plaat vast.
(maar ik hoop van wel)

avatar van sjinobi
Dit album verbaast mij heel erg in een positieve zin. Had de band een beetje afgeschreven na het in mijn ogen zeer matige tweede album. Dit album heeft toch wel een aantal erg fijne nummers zoals surgery en fever. Past inderdaad erg in het straatje van Roosevelt, wat ik zelf erg fijn vind.

avatar van MichielMT
1,0
Jammer dit, naar mijn idee een verkeerde weg ingeslagen.

avatar van Aladdin
Valt mij ook wat tegen, de singles zijn leuk en hier en daar nog een nummer, maar het zakt echt in naar het einde toe.

avatar van Grecio
Inderdaad wel een beetje minder. Vooral dat hoge stemmetje gaat naar verloop van het album steeds meer irritant worden. Zo zong hij heel af en toe op de vorige albums, nu het hele album lang zo'n beetje.

PS: ik vind eigenlijk de 2 bonus tracks beter dan het gewone album