Apollo Brown & Skyzoo - The Easy Truth (2016)

Label: Mello

1. Soapbox (0:49)
  2. One in the Same (3:53)

met Patty Crash

3. Jordans & a Gold Chain (2:48)
  4. A Couple Dollars (4:44)

met Joell Ortiz

5. Basquiat on the Draw (4:29)

met Conway en Westside Gunn

6. The Vibes (3:11)
  7. On the Stretch & Bob Show (4:09)
  8. Spoils to the Victor (2:51)
  9. Visionary Riches (3:50)
  10. They Parked a Bentley on the Corner (3:35)
  11. The Flyest Essence (2:40)
  12. Innocent Ambition (3:36)
  13. Care Packages (2:59)
  14. Payout (4:24)

met Stalley

15. Nodding Off (4:01)
avatar van JayM
Past met gemak in het rijtje Gas Mask, Dice Game, Trophies en Ugly Heroes. Skyzoo draagt het album met verve en Apollo Brown varieert tussen zijn vertrouwde bangers en wat meer laidback beats. Erg sterk album dat als geheel lekker wegluisterd.

avatar van jordidj1
Gisteren deze twee heren mogen aanschouwen en natuurlijk het album geluisterd voor die tijd geluisterd. De producties zijn heerlijk, Skyzoo past er goed bij maar naarmate de plaat vordert gaat zijn stem ietwat irriteren. Ook live ondervind ik dat. Jammer.

Maar goed, dat neemt niets weg van het feit dat dit een goed album is. Ik houd het voorlopig op een 4, maar verhoging zit er natuurlijk in mits ik Skyzoo meer kan diggen. Ik heb hoop!