Frank Ocean - Blonde (2016)

Alternatieve titel: Blond

7. Self Control (4:09)
    met Austin Feinstein en Yung Lean
  8. Good Guy (1:06)
  9. Nights (5:07)
  10. Solo [Reprise] (1:18)
    met André 3000
  11. Pretty Sweet (2:38)
  12. Facebook Story (1:08)
    met SebastiAn
98 BERICHTEN 4 MENINGEN
avatar van vinylbeleving
geplaatst: 28 november 2016, 20:59 uur [permalink]
douwef schreef:
Vandaag te koop op Vinyl ( alleen vandaag op black Friday ) en de cd via de website van Frank Ocean boys don't cry. Had hem al digitaal gekocht maar nu zowel op vinyl aangeschaft en op cd. Blijft een meesterlijke goede plaat.

Hè jakkes, dr net naast gevist. Ben ook wel klaar nu met dat exclusieve gedoe van de man. Breng die plaat gewoon normaal uit, zodat iedereen dr van kan genieten. Hoe moeilijk kan het zijn!?

avatar van Sparks
geplaatst: 4 december 2016, 08:41 uur [permalink]
Belachelijk inderdaad. Hij is een beetje z'n goodwill aan het verspelen zo.

avatar van bennerd
geplaatst: 4 december 2016, 09:28 uur [permalink]
vinylbeleving schreef:

Even aan Kanye West vragen.

avatar van Johnny Marr
geplaatst: 24 december 2016, 16:14 uur [permalink]
Nog eens in de herkansing gedaan en nee, de eerste 5 nummers blijven het hoogtepunt. Maar dat is dan wel hééél erg goed. De rest vind ik grotendeels een snoozefest, eerlijk gezegd. Kan niet het volle uur boeien.

avatar van Sparks
geplaatst: 3 januari, 14:45 uur [permalink]
Johnny Marr schreef:

Dat is grappig. Vanaf Self Control gaat de volume knop juist verder open. Het eind van dat nummer schitterend. Daarna Nights!
Toegegeven Nikes en Pink + White zijn zeer fijn. Wat mij betreft zijn 4 tot 6 de snoozefest nummers.

avatar van vinylbeleving
geplaatst: 14 januari, 00:27 uur [permalink]
Sparks schreef:

Néé.. je vergeet het prachtige Solo of het ondergewaardeerde Skyline To. 😉

Channel Orange is voor onder de zon ( of het nou zomer of winter is ). Blonde komt het beste tot zijn recht als de zon onder is. Het blijft toch wel echt een weergaloos album, waar je wel echt de nodige moeite voor moet doen, maar dat geduld loont zich rijkelijk.

avatar van Rudi1984

geplaatst: 1 maart, 06:50 uur [permalink]
En nog stééds niet uit op de cd... M'n hoge verwachtingen beginnen zo langzaam aan om te slaan naar totale desinteresse.

avatar van Slowgaze

geplaatst: 1 maart, 14:31 uur [permalink]
Rudi1984 schreef:

Exact dit. Begint tijd te worden, Frankie.