Gym Class Heroes - As Cruel as School Children (2006)

Hip-Hop / Pop
Label: Fueled by Ramen

1. 1st Period: The Queen and I (3:15)
  2. 2nd Period: Shoot Down the Stars (3:38)
  3. 3rd Period: New Friend Request (4:14)
  4. 4th Period: Clothes Off! (3:55)

met Patrick Stump

5. Lunch: Sloppy Love Jingle, Pt. 1 (1:52)
  6. 6th Period: Viva La White Girl (3:53)
  7. 7th Period: 7 Weeks (3:52)

met William Beckett

8. 8th Period: It's OK, But Just This Once! (3:10)
  9. Study Hall: Sloppy Love Jingle, Pt. 2 (1:01)
  10. 10th Period: Biters Block (3:48)
  11. Yearbook Club: Boys in Bands (1:00)
  12. 12th Period: Scandalous Scholastics (4:17)
  13. 13th Period: My Own Time (Write On!) (4:42)
  14. Cupids Chokehold *

met Patrick Stump

15. Detention: Sloppy Love Jingle, Pt. 3 (2:15)
Mezelf
Ik verhoog met 0,5 ik waardeer het steeds meer en heb het gevoel dat er nog wel meer in zit.

Chriss
Leuk concept, vrolijke beats en een aantal pakkende chores.
Klinkt gewoon lekker en verveeld mij na 2 jaar nog steeds niet echt, is op zich bewonderenswaardig dus 3,5*

avatar van MurryMusic
Ik wou dit gaan checken, maar als ik af ga op de stemmen en meningen hier..is dit album niet zo goed?

avatar van pascal83
1,5
Dit staat mijlenver van The Roots. Paar simpele hip-pop nummers, crossovers, en covers doen me niks en irriteren hooguit.

avatar van Motivation
Deze plaat heb ik jaren grijsgedraait, hij verveelt niet en blijft gewoon lekker om naar te luisteren. 3,5*

avatar van Junkie XXL
Ik heb vanochtend dit album geluisterd. Het was mijn eerste aanraking met gym class heroes en ik vond het een erg lekker album gewoon om een keer op te zetten. sommige liedjes waren iets te veel pop dus daarom een 3.5

avatar van Silky & Smooth
Heerlijk album! Frisse, positieve hip-hop. Door het gebruik van grotendeels livemuziek onderscheidt GCH zich een beetje van de rest. Travis McCoy vind ik ook nog eens geweldig. Fijne stem, leuke verhalen en een relaxte manier van storytelling. Kan hier echt uren naar luisteren!