Echo & The Bunnymen - Me I'm All Smiles (2006)

Label: Snapper

16. The Cutter
  17. Nothing Lasts Forever
  18. Lips Like Sugar
  19. Ocean Rain
Opgenomen in Shepherds Bush Empire, Londen op 1 november 2005.

avatar van titan
titan (crew)
Alweer een live-album?

titan schreef:
Alweer een live-album?

Blijkbaar

avatar van c-moon
Wow... als dat geen aangename verrassing is!!!!
Als de opname evengoed zal zijn als "Liverpool" dan is het wel héél goed nieuws

Ruby1966
Ik heb aan "Liverpool" wel genoeg.

Die is echt heel goed, trouwens!

avatar van TEQUILA SUNRISE
Live in Liverpool is inderdaad te gek, maar ik tikte deze week voor 5 Euro ( !! ) NeverStop: Live in Liverpool op de kop!!!
21 nummers zo ongeveer dezelfde setlist als Live in Liverpool, maar dan met veel extra"s.
Soms moet je gewoon mazzel hebben.
Wat een live band!
Overigens ken ik dit live album niet, ben nieuwsgierig.

avatar van Crush
Ik dacht ook 'alweer en live album', maar alleen de prachtige versie van 'Ocean rain' maakt de aanschaf van dit schijfje de moeite waard.

Live gewoon erg goed, zoals ook vorige maand in Tivoli (Utrecht) weer eens duidelijk werd.

avatar van Crush

avatar van TEQUILA SUNRISE
Was tijdens dat concert met vakantie en eigenlijk baalde ik daar wel van en toen ik de recensie had gelezen werd ik toch even verdrietig.
Desalniettemin is dit live werk van Echo nog niet bekend bij mij.
Is het de moeite waard als je al diverse andere live albums van ze in huis hebt??

avatar van Premonition
De set in Tivoli is bijna dezelfde als op deze schijf, alleen de volgorde is niet helemaal gelijk. Uitschieters in Tivoli waren voor mij The Killing Moon, Ocean Rain, All That Jazz en Show of Strengh.
Wat minder was de veel te luide en bombastische versie van Back of Love, alsof deze heerlijke tournedo even door de gehaktmolen werd gedraaid.
Verder prima optreden in een sauna, waar McCullough gewoon z'n parka aan hield

Kosinski
Wat een mooie titel voor een live album.
Als de muziek net zo zonnig klinkt als die hoes dan ben ik tevreden.

Kosinski
Wat een tegenvaller is dit zeg. Was er op 2 mei nog sprake van liefde op het eerste gezicht, al snel valt dit album helemaal door de mand. Echt alle uitvoeringen zijn van een bedenkelijk niveau en komen niet in de buurt van het origineel. Ik heb Echo zelf medio jaren 80 zien optreden en dat was vele malen beter dan dit 2005 optreden. Tijd om te stoppen heren !!!

avatar van bastens
Niet helemaal mee eens, McCullough 's stem klinkt veel mooier dan in de jaren 80. Live In Liverpool is wel beter, maar dat was dan ook een thuismatch.

Milestones
Was in het begin niet echt kapot van dit live album, maar de ijzersterke songs van McCulloch doen uiteindelijk toch hun werk.
Overigens, wat een prachtige hoes en een heerlijke titel.
Is die Liverpool versie nog veel beter ?

beaster1256
zeer goeie live cd van dikkenek mac culloch en consoorten , maar toch hoor ik liever de eerste 3 studioplaten , vooral dan de tweede die is magistraal !

bobbee
Heel goed album, met een prachtige roestige stem van McCulloch en uitvoeringen die op momenten mooier zijn dan de plaatuitvoeringen.