Rod Stewart - Thanks for the Memory... (2005)

Alternatieve titel: The Great American Songbook Volume IV

Label: J

1. I've Got a Crush on You (3:11)

met Diana Ross

2. I Wish You Love (3:40)

met Chris Botti

3. You Send Me (3:38)

met Chaka Khan

4. Long Ago and Far Away (3:14)
  5. Makin' Whoopee (3:47)

met Elton John

6. My One and Only Love (3:27)

met Roy Hargrove

7. Taking a Chance on Love (3:30)
  8. My Funny Valentine (2:52)
  9. I've Got My Love to Keep Me Warm (3:12)
  10. Nevertheless (3:53)

met Dave Koz

11. Blue Skies (2:46)
  12. Let's Fall in Love (3:17)

met George Benson

13. Thanks for the Memory (3:14)

met Roy Hargrove

14. Cheek to Cheek (3:30)
  15. I've Grown Accustomed to Her Face
avatar van beaster1256
rod stop met deze zever of ik draai je eigenhandig de nek om

Father McKenzie
beaster1256 schreef:
rod stop met deze zever of ik draai je eigenhandig de nek om

Wat die Hollandse "Toppers" kunnen, dat kan ik beter, moet hij gedacht hebben.

een mens krijgt heimwee naar The Faces en naar zijn vroeg jaren zeventig werk, als je deze miskleunen moet aanhoren....

1,0
Het is eigenlijk triest te moeten constateren dat Rod Stewart deze stijl hanteert .
Kennelijk populair voor mensen die vallen voor de stem van de exrocker en zich wanen in romantische sferen .
Open haard muziek is dat een geschikte term voor dit gekweel ?

Als ik een open haard had , dan wist ik het wel ; Ik had het hele geval erin gesodemietert .

Rod , herpak jezelf . Bel desnoods Ronnie Wood en ga weer geloofwaardige muziek maken . Misschien vergeef ik je deze onvergetelijke misstap .

avatar van barrett
1,0
Deze muziek is zo glad en ongeloofwaardig. Ik moet onmiddelijk aan enkele kerstplaten denken die ik al van kindsaf verafschuw.

Dit is dus duidelijk niet representatief voor het werk van Rod, maar het nodigt ook verder niet naar uit om andere platen te gaan beluisteren.

avatar van Cor
Cor
Zouteloos, nietszeggend, emotieloos, zwak.

avatar van poepsieske
1,5
“Thanks for the money ...” was een betere titel geweest