poepsieske
Echte naam: geert
Geslacht: Man
Geboren: 28 mei 1970 (53 jaar)
Woonplaats: Oudenaarde
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 9 november 2006
Laatste bezoek: afgelopen zondag om 15:53 uur
Aantal stemmen: 6491
Gemiddelde: 3,25
Standaardafwijking: 0,63
Aantal berichten: 25
Aantal toevoegingen: 4
Top 10 albums
- 1. Neil Young - Harvest (1972)
- 2. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970)
- 3. Deep Purple - Made in Japan (1972)
- 4. Rainbow - Rising (1976)
- 5. Uriah Heep - Demons and Wizards (1972)
- 6. Pixies - Surfer Rosa (1988)
- 7. Ramones - It's Alive (1979)
- 8. Sigur Rós - ( ) (2002)
- 9. Jan Swerts - Anatomie van de Melancholie (2013)
- 10. Moonsorrow - Kivenkantaja (2003)
Top 10 artiesten
- 1. Neil Young
- 2. Deep Purple
- 3. Iron Maiden
- 4. Uriah Heep
- 5. Bruce Springsteen
- 6. Sigur Rós
- 7. Opeth
- 8. Pixies
- 9. Jan Swerts
- 10. Swans
Recente stemmen
- 3,0Don Henley - Cass County (2015) geplaatst: afgelopen vrijdag om 17:17 uur
- 3,5Wovenhand - The Laughing Stalk (2012) geplaatst: afgelopen donderdag om 18:34 uur
- 3,0Don Henley - Inside Job (2000) geplaatst: afgelopen donderdag om 17:25 uur
- 3,5Johan - The Great Vacation (2024) geplaatst: 12 maart, 20:53 uur, stem was: 4,0
- 3,5Whispering Sons - The Great Calm (2024) geplaatst: 12 maart, 20:52 uur
- 4,0Hauschka - What If (2017) geplaatst: 12 maart, 20:47 uur
- 4,0Bill Ryder-Jones - Iechyd Da (2024) geplaatst: 12 maart, 20:44 uur
- 3,5Luke Winslow-King - I'm Glad Trouble Don't Last Always (2016) geplaatst: 10 maart, 11:23 uur
- 4,0Wind Rose - Wintersaga (2019) geplaatst: 10 maart, 11:20 uur
- 3,5Steve Winwood - About Time (2003) geplaatst: 10 maart, 11:20 uur