Tall Ships - Impressions (2017)

Label: FatCat

1. Road Not Taken (5:48)
  2. Will to Life (4:42)
  3. Petrichor (3:51)
  4. Home (6:54)
  5. Lucille (4:10)
  6. Meditations on Loss (3:28)
  7. Sea of Blood (5:34)
  8. Lost & Found (3:01)
  9. Day by Day (6:00)
avatar van AreYouThere
Met Will to Life, Meditations on Loss en Day by Day zijn er al 3 singles uitgebracht van dit nieuwe Tall Ships album. Everything Touching heeft bij mij de afgelopen jaren toch regelmatig aangestaan, echt een prachtalbum.

Geen one of a kind band, maar wel eentje die uitstekend weet welke onderdelen ze van collega's kunnen lenen. Voor mij een mooie mix tussen The Boxer Rebellion, The National en Arcade Fire. Kijk dus uit naar deze plaat, met name Day by Day voelt nu al aan als een prachtige afsluiter.

avatar van Grecio
EIgenlijk kunnen alleen Day By Day en Meditations on Loss me bekoren tot nu toe.
Ik luister het album nog een paar keer, wellicht valt het kwartje vanzelf bij de rest van de nummers.

avatar van popstranger
Kan hier niks anders mee dan te zeggen dat het een saaie plaat is gebleken. Nergens weet het eens uit te breken uit de cocon van zeurderige rockmuziek.