Sean Price - Jesus Price Supastar (2007)

Label: Duck Down

1. Intro (Jesus Price) (1:46)
  2. Like You (3:28)

5. Stop (2:29)
  6. Violent (3:34)
  7. Da God (3:04)

met Buckshot en Sadat X

8. Oops Upside Your Head (2:37)

met Steele

9. Church (3:55)

met Rock en The Loudmouf Choir

10. King Kong (2:48)

met Rock

11. One (1:51)
  12. You Already Know (3:17)

met Skyzoo

13. Director's Cut (1:19)
  14. Let It Be Known (3:18)

met Phonte

15. Hearing Aid (3:05)

met Chaundon

16. Mess You Made (3:56)

met Block McCloud

ManMonster
Dat nummer heb ik nog niet gehoord maar op dit album, D.I.R.T. en Survival skills vind ik het echt te vet! Volgens hun myspace is Sean Price idd een lid: Lord Loudmouf, Popz, Sean Price aka LugerLifter Loudmouf, Lenny Loudmouf, Lester Loudmouf, Lilly Loudmouf, Lana Loudmouf, LoLo Loudmouf, Lonely Loudlouf, Laura Loudmouf, The DiperMan (FREE DIPERMAN!!), Lee Loudmouf, Lolle Loudmouf, DJ Bolebukse........the list goes on..! Lol, hebben ze bijna allemaal een naam met een L met Loudmouf erachter, staat daar plots The Diperman

X-man
Wat een prachtig schijfje is dit! Echt grappige punchlines heeft Sean P.

De beste productie vind ik trouwens Cardiac, wat een heerlijk nummer. Ik ga me maar eens verdiepen in zijn muziek, oftewel nog meer luisteren.

avatar van nega
Erg dope album., P is zoiezo een van mijn favoriete Mc's deze man is gewoon geniaal. Ik kon de meeste nummers al, maar heb het album nu paar keer een volledige draai gegeven. Het album duurt bijna 50 minuten, maar als je dit luistert dan ga je er echt heel snel doorheen lijkt het wel.

avatar van Raul
ken dit album wel maar heb er misschien niet vaker dan 3x naar geluisterd... raar want ik vond Monkey Barz een heel leuk album
ga binnenkort weer eens een poging wagen

avatar van Flipm0de
Dit album is wel wat minder dan de classic "Monkeybarz", maar toch staat hier ook weer genoeg te genieten op. King Kong, One, Cardiac, Violent, Hearing Aid

Sean Price komt nog steeds met een dikke flow en veel humor:

"got a verse nigga? Where's the beef?/burger rappers screaming where's the beef?/you soft, get lost, before you scream where's your teeth?"

"Ruck you ain’t reachin’ the kids, so I stuck my hand out and 3-Piece’d his Wig”

"sometimes I feel like I'm the best in my field/but I'm not and I'm broke so I go invest in some krills."

En nog veel meer...

Maar in tegenstelling tot zijn vorige album, staan hier toch wel een aantal mindere tracks op. Let It Be Known, Church en Stop vind ik niet heel veel aan en zorgen er voor dat het album niet perfect is.

Harco
Stop is het magnum opus van Sean Price, gek!

avatar van Stapler
Nee gek! Hij moest van die Dilla beat afblijven!!

avatar van Osiris Apis
Het is geen Dilla beat. Gewoon dezelfde sample.

'One' blijft hard.

Harco
Stapler schreef:
Nee gek! Hij moest van die Dilla beat afblijven!!

Dilla is een wacke man.

avatar van Stapler
@ O A: Ja je hebt gelijk maar toch .
@ Harco: Whut?! Kom vechten dan!

Swa
Ik heb dit album al best vaak geluisterd maar het kwartje wil maar niet vallen. Ik vind het allemaal maar wat saai klinken.

avatar van Robbie Keane
Church heeft echt een hele lekkere beat.
Qua lyrics is Sean P er helaas niet op vooruit gegaan, maar wel een lekker album weer.
PPPPPPPPPP

avatar van Elohim
Zal deze nog maar eens downloaden, hopen dat het een waardige opvolger is voor het fenomenale monkey barz. Ik heb de nummers met clips al even gecheckt, en dat klinkt lekker typisch, maakt me blij.

Sean P!

Trouwens, nog vergeten: King Kong

avatar van MAS
MAS
Net als op op Monkey Barz is Sean P hier weer geniaal. Hij laat me weer vaak lachen om zijn teksten.

avatar van Nr.4
Geniale shit weer, vind m nog net wat harder dan Monkey Barz, al zijn daarop enkele uitschieters weer wat toffer. P-Body is op deze mijn favoriet. Sowieso elk nummer onderhand lachen geblazen haha.

"Nigga, kneel down, kiss the ring
R. Kelly a verse when I piss on your sixteen."

"Wu-Tang Clan ain't nothing to fuck with / Boot Camp Clik ain't nothing to Wu-Tang.”

De Schaafkaas
Deze man is een baas. Punt.