Ciara - Ciara: The Evolution (2006)

R&B
Label: LaFace

1. That's Right (4:16)

met Lil' Jon

2. Like a Boy (3:57)
  3. The Evolution of Music (Interlude) (0:10)
  4. Promise (4:29)
  5. I Proceed (4:13)
  6. Can't Leave 'Em Alone (4:04)

met 50 Cent

7. Crush (4:17)
  8. My Love (4:00)
  9. The Evolution of Dance (Interlude) (0:15)
  10. Make It Last Forever (3:33)
  11. Bang It Up (3:04)
  12. Get Up (4:22)

met Chamillionaire

13. The Evolution of Fashion (Interlude) (0:15)
  14. Get In, Fit In (4:13)
  15. The Evolution of C (Interlude) (0:19)
  16. So Hard (4:49)
  17. I'm Just Me (4:32)
  18. I Found Myself (4:32)
  19. Love You Better * (4:30)
  20. Addicted * (3:08)
  21. Promise [Go and Get Your Tickets Mix] * (4:59)

met R. Kelly

avatar van Beyoncéfan
Ik zou haar ook zeker niet met Aaliyah vergelijken, die had toch een iets andere stijl... Maar dit album vind ik al een stuk beter dan haar vorige, Like a Boy is een heel goed nummer en de clip vind ik ook leuk.

Deze krijgt van mij een 3,5

Migje
altijd beetje hetzelfde
met haar bewegingen ,liedjes
maar toch blijft het leuk ..

avatar van Ericos
Ik vind het album heel erg tegenvallen!!!

avatar van jowietje
Het bonus nummer Do it is ook erg leuk!

En laatst is er ook een nummer van een 14 jarig meisje Tiffany Evans uitgekomen die Promise ring heet. Op die track doet Ciara op de intro mee, heerlijk nummer!

avatar van Wib0__
Haar clips zijn altijd erg leuk om naar te zien

En het bonusnummer is ook erg lekker!
Evenals Promise Ring!

eazyfan
50 Cent? Lil Jon en Chamillionair kan ik nog verstaan, maar 50 hier? Ciara zit straks nog bij G-Unit

like a boy lijkt qua begeleiding erg op say my name van destiny's child, vind ik wel een erg leuk liedje; promise vond ik wat minder

avatar van T37king
Echt een hete clip van 50 en ciara - Can't Leave 'Em Alone !!!woooww http://www.youtube.com/watch?v=eOE0NOcBnF4

avatar van Reijersen
1,5
Reijersen schreef:
De cd gehoord en het is vooral veel van hetzelfde. Als je één nummer gehoord hebt dan heb je ze allemaal gehoord. Jammer.

Ze gaat met deze cd inderdaad verder op de weg van haar eerste cd, alleen kan het nu nog minder boeien. Ciara heeft een flinterdunne stem en bereik van 0,0 dus. Jammer, want er zit best wat in deze dame denk ik.

t-h-y-$
6 is wel een goed nummer

Ciara is mijn nummer 1 r&b artiest,zij is zoooo Cool Hot en Sexy!! Ik ben helemaal weg van haar stem en stijl. Ze danst supergoed!! Haar album vind ik ook helemaal geweldig en die heb ik inmiddels al grijs gedraait! Ik vind het erg jammer dat mensen liever Beyoncé of Rihanna zien want Ciara verdient het om mega te worden met haar talent! Ik vind haar peroonlijk beter als hun. Ik vond het erg cool dat ze samengewerkt heeft met Janet(The Queen) op de Feedback remix,supercool hun twee samen,ik hoop dat ze een video samen uitbrengen!

ciara heeft een prima album weten uit te brengen,, heerlijke dansnummers! 4,5

Mooimangirl
Leuk

avatar van MetalMike
Wereldplaat wat mij betreft, zoveel variatie. Ook zeker stappen naar de pop, maar met klasse gedaan. Moeilijk om hier favorieten aan te stippen, dat was bij de vorige plaat veel makkelijk, maar bijna alles is voor mij hier top. Ik ga hem van het weekend maar weer een paar keer aanzetten, ik pik er nu vandaag een paar uit voor mezelf om te laten knallen.
"Promise", "Proceed" (wauw). Ben normaal nooit zo een fan van de Interludes, maar met deze plaat past het gewoon, completeert het verhaal dat ze probeert te vertellen met deze cd. "I'm Just Me" (damn), weergaloos. Eerste cd was al heerlijk, met deze pakte ze me volledig in...

avatar van MetalMike
En "I Found Myself" heeft een echte Brandy vibe voor mij ten tijde van de Full Moon cd en Never Say Never, heerlijk.