Masta Ace - Hits U Missed (2003)

Label: M3

13. NY Confidential
  14. Ya Hardcore
  15. Maintain
avatar van MJ_DA_MAN
Een soort lost-tapes dit?

avatar van Timo710
Denk het, Hellbound ken ik nog van die neppe Eminem CD die destijds verkocht werd op het net, die track vond ik wel dope .

avatar van Conway Twitty
Ja, heerlijke track. Ik ken hem alleen hiervan.

Weer een 4,5 voor een Masta Ace album

MAS
Hellbound is echt een Geniaal nummer Eminem en Masta Ace is echt een gouden combinatie! Het is trouwens geen officiële release staat op discogs.

avatar van -marco-
MAS schreef:

Er zijn 6 vol. in de serie Hit's u Missed. Allen worden door Ace zelf vervaardigd en zijn bij hem via twitter/facebook etc etc te krijgen.

Ik heb vol 1 t/m 6 zojuist bij hem besteld en kost me omgerekend zo'n 50,-

Betreffen allemaal cd's met onuitgebracht materiaal, features, remix'n etc etc

IMO voor de masta ace fan zeer de moeite waard.

Eea word geleverd in jewel slim case en enkel de cd's zijn bedrukt!

avatar van -marco-
Damn goed te rpuimen die Hit's U Missed van de Meester

MAS
Conflict is overigens laatst opnieuw uitgebracht op 7" door Slice-of-Spice. Zeker een aanrader voor alle vinyl liefhebbers!

avatar van Shelter
Top 10 list is echt zo vet at 8 youre a sucker, at 7 a motherfucker sample klinkt nice!
Ik kon em al nergens op vinden, vandaar hahaha.