!!! - Myth Takes (2007)

Electronic / Rock
Label: Warp

1. Myth Takes (2:24)
  2. All My Heroes Are Weirdos (3:04)
  3. Must Be the Moon (5:56)
  4. A New Name (4:55)
  5. Heart of Hearts (6:02)
  6. Sweet Life (3:46)
  7. Yadnus (5:13)
  8. Bend over Beethoven (8:06)
  9. Break in Case of Anything (3:39)
  10. Infinifold (5:11)
Apart, ik vond !!! een erg leuk bandje, maar dat was na dit album wel een beetje over. 4 t/m 9 vind ik juist een beetje te gewoontjes...
Maar het kan dus ook andersom.

avatar van Lepel
Opener 'Myth takes' heeft een totaal andere sfeer dan de rest van het album. Ik geef de voorkeur aan het duistere van dit eerste nummer. Het einde van 'Must be the moon' is niet te versmaden, maar vanaf daar gaat het, zoals Herman opmerkt, bergafwaarts.

Ik vind dat allemaal wel meevallen. "Louden Up Now" kwam uit in de periode dat deze muziek enorm gehypet werd, maar deed me gek niet genoeg niet zoveel. Dit album is wat mij betreft veel consistenter, en bevat vooral veel minder 'vet'. Alle songs klinken een stuk gestroomlijnder, het lijkt alsof ze er een stuk langer over nagedacht hebben. Ik hoop dat het volgende album in ieder geval in deze richting doorgaat!

avatar van neyonn
Als !!! de kwaliteit van de eerste 5 nummers had kunnen volhouden doorheen het volledige album, zou Myth Takes absoluut tot één van mijn favoriete cd's ooit kunnen gerekend worden. Jammer genoeg zijn de daaropvolgende nummers niet sterk genoeg om mijn aandacht te blijven vasthouden (al is Infinifold toch wel vrij goed).
Leuke cd, maar gaat iets te makkelijk in de achtergrond op. 3,5*

avatar van bernard
Bend over Beethoven pakt je langzaam maar zeker helemaal in.
Dit is de eerste CD die ik beluister van !!!. Echt sterk.

Ik had moeite om dit album af te luisteren. Na track 4 gaat het album vervelen en wordt het een lange zit. De tracks blijven niet boeien en duren daarom te lang.

avatar van Madjack71
Dit album heeft om mee te beginnen alvast een mooie hoes. Daarnaast herbergt het een keur aan soepele beats en ritmes die wel aanstekelijk zijn. Het luisterd zogezegd wel lekker weg. Zelf ervaarde ik het niet als een lange zit, ondanks dat sommige nummers wel wat aan de lange kant zijn.

avatar van royals
Leuke swingende melodische muziek. Apart maar niet goed genoeg om echt op te vallen.