Ryan Adams - Prisoner (2017)

Label: PAX-AM

1. Do You Still Love Me? (3:59)
  2. Prisoner (3:11)
  3. Doomsday (3:01)
  4. Haunted House (2:42)
  5. Shiver and Shake (3:05)
  6. To Be Without You (3:21)
  7. Anything I Say to You Now (4:50)
  8. Breakdown (4:00)
  9. Outbound Train (4:21)
  10. Broken Anyway (2:57)
  11. Tightrope (3:56)
  12. We Disappear (3:29)
avatar van Minneapolis
To be without you vind ik erg mooi in al z'n eenvoud. Misschien moet ik toch eens dieper duiken in zijn omvangrijke repertoire.

Minneapolis schreef:

Hoi, Ik was ook enige tijd geleden gestart met deze Prisoner. Ondertussen "Heartbreaker ", "Gold" en "Wednesday" ook nog gekocht. >Allemaal goed materiaal. Zeker de moeite waard om meer van Ryan in huis te hebben vind ik.

avatar van harm1985
Love is Hell, Cold Roses, Jacksonville City Nights en 29. Tip van de dag voor TONYLUNA en Minneapolis.

"Haunted House" zou zo maar een nummer van The Boss kunnen zijn ! Heerlijk !