The Horrors - Strange House (2007)

Punk / Rock
Label: Loog

1. Jack the Ripper (3:00)
  2. Count in Fives (3:13)
  3. Draw Japan (3:23)
  4. Gloves (2:49)
  5. Excellent Choice (2:52)
  6. Little Victories (2:40)
  7. She Is the New Thing (3:21)
  8. Sheena Is a Parasite (1:41)
  9. Thunderclaps (3:05)
  10. Gil Sleeping (4:50)
  11. A Train Roars (3:58)
  12. Death at the Chapel * (2:20)
t blijft leuk! Staan zeker goede nummers op deze plaat. Was erbij toen ze in doornroosje speelden en zo heet heb ik het nog nooit gehad!! wat een energie, heerlijk!! 4*

Joy Electric
deric raven schreef:
Kom op mensen, zo geweldig is dit niet.

Vind ik ook niet! Ronduit slecht zelfs. 2 sterren voor de moeite.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Kom op mensen, zo geweldig is dit niet.

Maar wel lekker Leon, vandaag in de auto, en er komt toch een berg agressie uit de speaker. Heerlijk rammen op dat orgeltje. Little Victories vind ik geweldig.
Maar hun betere albums zijn wel beter, wat heet super albums

avatar van Amicus
DjFrankie schreef:

Maar hun betere albums zijn wel beter.

Joh, Echt waar ?

avatar van starsailor
Inderdaad, in vergelijking met de 2 andere albums, wat mij betreft ook niet geweldig, dit album. Toch een ruime voldoende ook al giert het zo nu en dan ook weleens uit de bocht en begint de hysterie mij dan op de zenuwen te werken (skipmomenten). Gelukkig overheersen de goede elementen waardoor ik toch op 3.5* kom. Ik verheug me op 1 november, in de Effenaar.

Thekillers87327
Veel mensen verwezen naar Bauhaus bij dit album. Zelf hoor ik ( op de hysterie na) er niets van terug. Soms slaan ze zelfs iets door hier. Een krappe voldoende word dit. Het album hierna is al een stuk beter!
Wel grappig dat ze bijna elk album een nieuwe stijl kiezen.