Animal Collective - Meeting of the Waters (2017)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Blue Noses [Live]
  2. Man of Oil [Live]
  3. Amazonawana / Anaconda Opportunity [Live]
  4. Selection of a Place [Rio Negro Version] [Live]
avatar van robbizzel
Na een aantal luisterbeurten is het kwartje dan eindelijk weer gevallen . Heerlijk trippende EP van deze helden!! Na het geweldige Merriweather Post Pavilion helaas wat mindere platen maar wat mij betreft is dit weer een voltreffer, kijk erg uit naar een full length!!

Aaaah,ze zijn helemaal terug! IK ben hier zo BLIJ om. Meesters.

avatar van Noere
Geen dicht geplamuurde electronica meer maar terug naar de akoestische gekte en psych van sung tongs/feels. De stem van Avey Tare rafelt wat meer, de man wordt ook een dagje ouder, maar het klinkt allemaal weer erg leuk. En Man Of Oil is gewoon een heel mooi liedje eigenlijk.