MC Eiht - Which Way Iz West (2017)

Label: Year Round

1. Shut Em Down (3:50)

met Outlawz

2. Represent Like This (3:23)

met WC

3. Compton Zoo (2:45)
  4. Heart Cold (3:04)

met The Lady of Rage

5. Pass Me By (3:40)

met B-Real

6. Runn the Blocc (4:13)

met Maylay

7. Gangsta Gangsta (6:13)

met Kurupt

8. Got That (3:40)

met DJ Premier

9. Medicate (2:44)

met Xzibit

10. Born to Hustle (3:46)

met Big Mike en J Starr

11. Sittin' Around Smokin' (3:22)
  12. As I Proceed (3:17)
  13. Last Ones Left (4:45)

met Compton's Most Wanted

14. 4 tha OG'z (3:37)

met Bumpy Knuckles

15. You Nia'z (4:04)
avatar van mh040
Eerste release van MC Eiht via DJ Premiers label Year Round Records. Preemo levert zelf ook een aantal beats op dit album.

avatar van ThingMan
Represent is wel een lekker nummer hoor. Klinkt lekker 90's.

avatar van Dirruk
Zit hier volgensmij al sinds 2013 op te wachten, heb nu helaas nog weinig interesse in MC Eiht

avatar van E-Clect-Eddy
Ook deze is vanaf vandaag tijdelijk voor te beluisteren via een stream van NPR first listen

Executive producer DJ Premier

avatar van Dirruk
Dj Premier en Brenk Sinatra zouden dit nog best interessant kunnen maken

Rene1979
Ik vind alle rappers van vroeger die nu albums uitbrengen bijna beter, net als sommige producers.
Het klinkt allemaal net even wat volwassener Dit album vind k echt heel lekker.

bennerd
Deze man was zo hard op m.A.A.d city. En dan nog eens features van Bumpy Knuckles, Kurupt en Xzibit. En dan nog eens een hoge rating van Rene. Dit kan niet slecht zijn.

avatar van thomzi50
Zo, dit album ontdek ik nu pas - en het is, een paar uitgesproken zwakke momenten zoals het openingsnummer uitgezonderd, ontzettend ontspannen en prettig. Aangenaam ouderwets maar toch niet te stof, en: zonder al te veel vette nostalgie en gelukkig zonder gekanker tegen hedendaagse hiphop. Fraai.

Iemand enig idee waar ik deze cd zou kunnen kopen ?