2 Chainz - Pretty Girls Like Trap Music (2017)

Label: Def Jam

8. Big Amount (3:11)

met Drake

9. It's a Vibe (3:30)

met Ty Dolla $ign, Trey Songz en Jhené Aiko

10. Rolls Royce Bitch (3:59)
  11. Sleep When U Die (3:14)
  12. Trap Check (3:06)

met Pharrell

16. Burglar Bars (5:07)

met Monica

avatar van NL_RAPPIN
Het beste album van 2 Chainz vind ik. Hij weet hier betere beats uit te kiezen als bij de BOATS series. Hij flowt heerlijk en zijn lines weten elke keer weer een lach op m'n gezicht te toveren. Het nummer Good Drank vind ik geweldig!

Vind het album van 2 chainz 1 van de betere tot nu toe

avatar van Silky & Smooth
Prima muziek, maar ik wordt er niet echt door weggeblazen... Hij moet eens andere producers gaan zoeken of de producers moeten dikkere beats gaan maken. Meer nummers als Burglar Bars graag!

avatar van Johnny Marr
Good Drank Beste nummer dat ie ooit heeft uitgebracht.

avatar van Johnny Marr
Johnny Marr schreef:
Good Drank Beste nummer dat ie ooit heeft uitgebracht.

Die overgang van Riverdale Rd naar Good Drank
Saturday Night, 4 AM, Realize en Blue Cheese zijn ook vier harde klappers.

avatar van Weirdo Wizzy
'Pretty Girls Like Trap Music' is alvast een van de leukste albumtitels die ik de laatste jaren voorbij heb zien komen. En wat betreft de muziek zelf? Die is ook heel erg lekker. 2 Chainz zelf is niet de allerbeste rapper, maar ik vermaak me prima met zijn stijl. Album heeft een relaxte vibe. Ook passen de gastartiesten er goed bij. Drake levert een toffe vers af en dat nummer met Nicki Minaj vind ik ook gewoon erg goed.

4 ster