Bryan Adams - Bryan Adams (1980)

Canada
Label: Belvédère

1. Hidin' from Love (3:18)
  2. Win Some Lose Some (3:48)
  3. Wait and See (3:06)
  4. Give Me Your Love (2:55)
  5. Wastin' Time (3:35)
  6. Don't Ya Say It (3:22)
  7. Remember (3:42)
  8. State of Mind (3:16)
  9. Try to See It My Way (4:03)
GGfan
Klassieker van de koning van de glamrock!. Topper , beter wordt het niet!.

avatar van ohmusica
GGfan Je steekt je adoratie hier bepaald niet onder stoelen of banken, en dat enkele dagen na de documentaire 'leaving neverland" over een andere ‘koning’ van de pop. Over dit soort ‘Topper’ geldt ook , erger (enger) kan het bijna niet, en in dit geval slaat dat wat mij betreft ook op zijn muziek.

Gary Glitter - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org

avatar van Larzz
Gary ontpopte zich tot een engerd. Dat zeker. Maar ook voor mij was hij mijn eerste popidool. Op mijn 10e was dit mijn 1e LP en daar was ik heel gek mee toen in 1973. Als we muzikanten gaan beoordelen en veroordelen op wat ze allemaal buiten de muziek om verkeerd doen dan kun je heel wat klassieke albums in de ban doen. Of schilderijen, boeken en films. Laten we dat alsjeblieft scheiden. Ik heb deze plaat van GG onlangs weer aangeschaft. Uit sentimenteel oogpunt. En ik vind de muziek eigenlijk 46 jaar later nog steeds leuk. Productie van Mike Leander is uitstekend. Er wordt goed gemusiceerd. En GG zingt prima. Eens met GGfan dus. Maar laat Gary nog maar lekker ff zitten.