Paul McCartney - Flaming Pie (1997)

Label: Capitol

1. The Song We Were Singing (3:52)
  2. The World Tonight (4:03)
  3. If You Wanna (4:36)
  4. Somedays (4:11)
  5. Young Boy (3:54)
  6. Calico Skies (2:29)
  7. Flaming Pie (2:27)
  8. Heaven on a Sunday (4:26)
  9. Used to Be Bad (4:08)
  10. Souvenir (3:38)
  11. Little Willow (2:55)
  12. Really Love You (5:14)
  13. Beautiful Night (5:03)
  14. Great Day (2:06)
  20. Off the Ground *
  21. How Many People *
  22. We All Stand Together *
avatar van TEQUILA SUNRISE
Vanavond weer eens een luisterbeurt gegeven, heerlijk album van Macca, wat een songsmid is hij toch. Onvergetelijke liedjes met een kop en een staart, diepe buiging voor sir Paul!

kuifenco
veruit zijn beste. verdriet, geloof, hoop en liefde in teksten. pakkende composities. geaarde productie.

avatar van heartofsoul
Hoorde vanmiddag van mijn platenhandelaar dat Flaming Pie helemaal niet meer regulier op cd verkrijgbaar is, evenmin als bijvoorbeeld London Town van Wings. Gelukkig heb ik ze beide in mijn collectie, maar wat is hiervan de oorzaak?

avatar van teus
Beetje vreemd wel ja....heartofsoul
Mogelijk mss weer 2 nieuwe Re-releases in de McCartney archive collection op komst ?
Dat is de enigste reden die ik kan bedenken

Ik vind t niet zo vreemd. De cd markt ligt al jaren op zijn gat. Een maatschappij gaat reguliere cds niet meer bijpersen als er geen grote vraag naar is.

Er zijn zat titels van grote artiesten al tijden niet meer verkrijgbaar. McCartney is daar geen uitzondering op.

Deze zal inderdaad vast in de rerelease run worden meegenomen. Hopelijk snel, want ik zou deze graag op vinyl hebben (al jaaaaren out of print)

avatar van devel-hunt
Zoals de hele mccartney catalogus geremasterd word, stuk voor stuk, tergend langzaam, 2 stuks per jaar, wel mooi dat zeker, komt flaming Pie ooit ook vast aan de beurt