Boy Azooga - 1, 2 Kung Fu! (2018)

Label: Heavenly

1. Breakfast Epiphany (2:29)
  2. Loner Boogie (2:05)
  3. Face Behind Her Cigarette (3:19)
  4. Walking Thompson's Park (0:55)
  5. Jerry (3:34)
  6. Breakfast Epiphany II (1:10)
  7. Taxi to Your Head (4:58)
  8. Losers in the Tomb (3:00)
  9. Hangover Square (4:26)
  10. Waitin' (4:09)
  11. Sitting on the First Rock from the Sun (4:40)
avatar van E-Clect-Eddy
Indie Rock / Indie Pop / Psychedelic met zanger - dit weekend op London Calling te bewonderen.

Face Behind Her Cigarette, Jerry en Loner Boogie zijn de 3 singles, lekker toegankelijk maar toch een beetje apart.

avatar van peterjames777
Zo. Lekker dit.

Foals zal wel jaloers zijn dat Face Behind Her Cigarette niet van hen is.

Sowieso klinkt deze Boy Azooga als een greatest hits van de beste indie bands van de laatste jaren. Zo hoor ik echo's van Ty Segall (Loner Boogie) en Mac DeMarco (Jerry). Helemaal niet erg.

avatar van E-Clect-Eddy
Ik vond ze live tijdens London Calling wat tegenvallen... net als Melkbelly trouwens, maar kan aan mij hebben gelegen is was door de hitte bevangen en moest vroegen naar huis.

avatar van E-Clect-Eddy
Loner Boogie en enkele andere nummers klinken veel als een van de tracks op Indian Askin - Sea of Ethanol (2016)

De eerste beluistering valt goed, naast de singles is de ronkende afsluiter ook zeer de moeite waard.

avatar van E-Clect-Eddy
Dit klinkt in het verlengde van Mini Mansions - The Great Pretenders (2015)

avatar van JVT
JVT
Reviews zijn zeer lovend over dit plaatje. Ik ga deze toch ook maar eens checken.

avatar van JVT
JVT
Hele goeie plaat! Dit bevalt me heel erg. Voorlopig 4*

avatar van peterjames777
Helaas net iets te veel 'filler' maar toch nog erg sterk. De knallers knallen ook behoorlijk! Taxi to Your Head is 10/10. Eén van de beste nummers van het jaar.