Rush - Snakes & Arrows (2007)

Canada
Label: Atlantic

1. Far Cry (5:21)
  2. Armor and Sword (6:36)
  3. Workin' Them Angels (4:47)
  4. The Larger Bowl (4:07)
  5. Spindrift (5:24)
  6. The Main Monkey Business (6:01)
  7. The Way the Wind Blows (6:28)
  8. Hope (2:02)
  9. Faithless (5:31)
  10. Bravest Face (5:12)
  11. Good News First (4:51)
  12. Malignant Narcissism (2:17)
  13. We Hold On (4:13)
avatar van ricardo
De eerste 3 nummers vind ik echt geweldig, en daarna verslapt mijn aandacht wat, om bij nummer 6 weer wat op te veren. Zal deze eerst nog wat vaker luisteren, maar op dit moment vind ik hem best ok, alleen duurt hij mij te lang. Op zich zitten er geen skip momenten in, zo goed bevalt hij wel, maar echte uitschieters naar boven zijn ook nauwlijks te vinden. Twijfel tussen 3.5* en een 4*

avatar van Hans Brouwer
ricardo schreef:
Twijfel tussen 3.5* en een 4*
Ik zou voor 4.5* gaan als ik in jouw schoenen stond Ricardo...

avatar van ricardo
4.5* vind ik net iets teveel van het goede, maar deze beoordeel in net zo hoog als Hemispheres en A Farewell To Kings. En die laatstgenoemde zou bij mij eerder in aanmerking komen voor een 4.5* Clockwork Angels moet ik nog beluisteren, maar wat ik daarvan gehoord hebt valt mij zeker niet tegen.

Dit is weer een cd die ik jaren geleden heb gekocht, maar eigenlijk toen te weinig heb gespeeld. Tja weinig tijd toen... Sinds enkele jaren werk ik minder en heb ik aanzienlijk meer tijd om muziek te beluisteren. En nu dan toch aan het genieten van dit plaatje. Mag er wezen. Wat een top band is dit toch. Faithless zou op Moving Pictures kunnen staan.