Sick of It All - Yours Truly (2000)

Punk
Label: Fat Wreck Chords

1. Blown Away (2:32)
  2. Nails (1:47)
  3. Bland Within, The (2:10)
  4. Hello Pricks (2:53)
  5. District (3:26)
  6. Disco Sucks F**k Everything (2:12)
  7. America (2:14)
  8. Hands Tied (2:17)
  9. Turn My Back (2:06)
  10. Broke Dick (0:48)
  11. Souvenir (3:31)
  12. Cruelty (2:29)
  13. This Day and Age (1:30)
  14. Ruin (2:53)
  15. Cry for Help (1:43)
  16. No Apologies (3:47)
avatar van ravenstein
Op zich staan er niet echt uitschieters op Yours Truly, maar hier laten de mannen zich van hun meest ’punkrockige’ kant horen. Waar de voorganger wat inspiratieloos klonk, doen ze het hier net iets anders (het blijft echter Sick of it All ten voeten uit) waardoor dit lekker fris klinkt. Wordt al eens gezien als een van de minste cd’s van de band, voor mij is het een van hun besten! Maar wat is die hoes lelijk!

avatar van frolunda
Aardig album dat wel wat beter is dan de matige voorganger Call to arms maar van het niveau van Scratch the surface blijft ie nog wel een eindje verwijderd.
In de eerste helft staan met onder andere met America,Hello pricks en Disco Sucks F**k Everything wel een paar goede nummers maar daarna wordt het meer van hetzelfde.
Wel heeft Yours Truly een wat meer punky inslag dan de meeste andere platen van Sick of it all en dat bevalt me wel.
Een echt slechte cd heeft de band nog nooit afgeleverd maar mede door de wat matte productie ben ik over deze ook weer niet onverdeeld enthousiast.
Wel een vrij ruime voldoende.

Een teleurstellend slecht album. Kan me bijna nergens bekoren. Nee, de band heeft wel wat beters gemaakt. Deze helaas niet.