Sick of It All - Yours Truly (2000)

Punk
Label: Fat Wreck Chords

1. Blown Away (2:32)
  2. Nails (1:47)
  3. Bland Within, The (2:10)
  4. Hello Pricks (2:53)
  5. District (3:26)
  6. Disco Sucks F**k Everything (2:12)
  7. America (2:14)
  8. Hands Tied (2:17)
  9. Turn My Back (2:06)
  10. Broke Dick (0:48)
  11. Souvenir (3:31)
  12. Cruelty (2:29)
  13. This Day and Age (1:30)
  14. Ruin (2:53)
  15. Cry for Help (1:43)
  16. No Apologies (3:47)
avatar van frolunda
Aardig album dat wel wat beter is dan de matige voorganger Call to arms maar van het niveau van Scratch the surface blijft ie nog wel een eindje verwijderd.
In de eerste helft staan met onder andere met America,Hello pricks en Disco Sucks F**k Everything wel een paar goede nummers maar daarna wordt het meer van hetzelfde.
Wel heeft Yours Truly een wat meer punky inslag dan de meeste andere platen van Sick of it all en dat bevalt me wel.
Een echt slechte cd heeft de band nog nooit afgeleverd maar mede door de wat matte productie ben ik over deze ook weer niet onverdeeld enthousiast.
Wel een vrij ruime voldoende.