Oneohtrix Point Never - Age Of (2018)

Electronic

8. Warning (2:38)
  9. We’ll Take It (3:45)
  10. Same (2:01)
  11. RayCats (3:40)
  12. Still Stuff That Doesn’t Happen (4:21)
  13. Last Known Image of a Song (4:06)
avatar van orbit
Moest hier langer over doen als de andere OPN platen en ben er uiteindelijk achter dat hij gewoon niet zo sterk in elkaar zit. Het dwaalt hier letterlijk vaker af in jazzerig geneuzel en andere stijlen waar OPN zich beter niet mee bezig kan houden. Hij is eigenlijk op zijn best in 80s en de uitstapjes vanaf daar naar een decennium later ofzo. Hier gooit hij wat vreemde platenkasten om die niet werken bij zijn sound en ook nog eens te lang en monotoon doormodderen. Er staan wel sterke momenten tussen, zoals Black Snow en We'll Take It. Voldoende, maar niet dik.