The Interrupters - Fight the Good Fight (2018)

Punk / Ska

4. Leap of Faith (3:16)
  5. Got Each Other (2:41)

met Rancid

6. Broken World (2:42)
  7. Gave You Everything (3:06)
  8. Not Personal (2:05)
  9. Outrage (1:51)
  10. Rumors and Gossip (2:40)
  11. Be Gone (2:32)
  12. Room with a View (2:34)
avatar van Pietro
Ik hoorde laatst She's Kerosene en dat is een van meest aanstekelijke deuntjes die ik de laatste jaren heb gehoord. Een heerlijk punky nummer met een flinke scheut ska. Ben erg benieuwd naar de rest van deze plaat.

avatar van Grecio
Tis allemaal niet heel ingewikkeld maar het is vrolijk en luistert lekker weg. Not bad!

avatar van joko150
Ik denk dat de de dame en heren van No Doubt behoorlijk balen dat ze in hun tijd niet nummers als I gave you everything en shes kerosene hebben geschreven want man o man wat zijn dat heerlijke ska nummers.

Heerlijk plaatje, goede mix van ska / punkrock. Misschien niet origineel maar wel volle overtuiging gemaakt.