Sticks & A.R.T. - Verloren Waanzin (2018)

Label: Top Notch

1. Meer Is Er Niet (Is Dit Alles) (2:14)
  2. Nieuwe Notie (3:12)

6. Stilis (3:26)

met Rico

7. Valse Profeten (2:53)

met Typhoon

8. Drieluik (Deel Twee) (3:28)
  9. Hindernissen (3:24)
  10. Verloren Zielen (5:56)
Uniek

avatar van Kos
Kos
Erg fijn weer. Ook al is het geen nieuw materiaal.

avatar van jordidj1
Ligt het aan mij, of featured Rico ook op een track Kos?

avatar van Rudi S
Te ervoor is nooit goed

avatar van Roscovitsch
Goede oude Sticks. Fijn dat deze tracks op Spotify staan nu.

jordidj1 schreef:
Ligt het aan mij, of featured Rico ook op een track Kos?

Op Stilis? Edit: Spotify vermeldt het niet maar Musicmeter wel;)

Goeie tracks verder, veel beter dan IZM

TimFF schreef:

Op Stilis? Edit: Spotify vermeldt het niet maar Musicmeter wel;)

Goeie tracks verder, veel beter dan IZM

Haha oke, daarom had ik het het eerst niet bijgezet toen ik 'm toevoegde

avatar van Johnny Marr
Stilis heet anders op Spotify, namelijk 'Risico van het Vak - Remix'. Wat een track btw. Weg-ge-bla-zen.

avatar van Roscovitsch
Johnny Marr schreef:

Klopt. Het origineel staat op Alledaagse Waanzin (track 02). De raps komen imo veel beter uit de verf op deze remix!

avatar van Cannabooze
Heeft iemand een idee of deze geweldige tracks uiteindelijk nog op een daadwerkelijke geluidsdrager belanden? ?
Hoewel ik Spotify regelmatig gebruik, ben ik er geen grote fan van.

Rene1979
Cannabooze schreef:
Hoewel ik Spotify regelmatig gebruik, ben ik er geen grote fan van.

Komt vinyl en cd

avatar van ThingMan
Wat een heerlijke verzamelaar van oude tracks is dit. Sticks flowt heerlijk over de beats van A.R.T. Ben blij dat dit uitkomt op een fysiek exemplaar. Meer Is Er Niet en Uitbuiters zijn geweldig.

avatar van Nr.4
Genieten. Oud materiaal maar veruit het interessantste NL product dit jaar. Van Verloren Zielen genoot ik al langer, de rest was voor mij overwegend echt nieuw. Op de fysieke versie staat nog Minimalisme als bonustrack.

avatar van overmars89
Voor mij was het meest nieuw, Uniek wel al een keer eerder gehoord. Maar wat een heerlijke verzameling aan tracks dan. Dit is inderdaad verreweg het beste wat Hip/Hop Nederland te bieden heeft dit jaar. Al moet ik zeggen dat er met Zwart Licht, Ray Fuego & Mocromaniac best wat aardige releases zijn geweest dit jaar. Al zal niet elke hiphophead het daar mee eens zijn..

avatar van Frenz
Verloren Zielen, fraai

Waar heeft die eerder op gestaan dan?

avatar van Nr.4
Geen idee waar ie vandaan kwam, maar hoorde 'm al lange tijd bij m'n broertje in de wagen hehe.

avatar van Frenz
in de waggie, bedoel je zeker

avatar van Nr.4
Oh ja shit, je hebt gelijk.