Pusha T - Daytona (2018)

Label: GOOD

1. If You Know You Know (3:22)
  2. The Games We Play (2:46)
  3. Hard Piano (3:15)

met Rick Ross

4. Come Back Baby (3:26)
  5. Santeria (2:56)
  6. What Would Meek Do? (2:33)

met Kanye West

7. Infrared (2:50)
avatar van Weirdo Wizzy
De eerste worp in de reeks van mini-albums van GOOD weet me tot nu toe het meest te overtuigen. Pusha T bewijst andermaal dat hij bij de beste rappers van deze tijd hoort. Vind het wel een leuk concept verder met die wekelijks uitgebrachte albums, maar wat had ik graag nog een paar nummers van hetzelfde niveau erbij gehad. Dan was ik helemaal blij geweest. Favoriete nummers tot dusver zijn Hard Piano (met zoals vanouds een erg fijne Rick Ross-feature en What Would Meek Do (heerlijke beat). Overigens ook een compliment voor Kanye West, want dit zijn weer erg lekkere producties. Dat ze samen nog meer moois mogen maken in de toekomst

4 ster

avatar van Ralph.
Dit is gewoon 5 sterren. Kan wel moeilijk gaan doen, maar ik zie geen verbeterpunten.

avatar van waxs
Onder de indruk van de kwaliteit van dit album. Pusha en Kanye vullen elkaar goed aan, het ruwe ongepolijste geluid van de producties brengen het beste naar boven in Pusha.

avatar van Demon.
What Would Meek Do

avatar van Willis
Ik kende de muziek van Pusha T eigenlijk niet zo heel goed, dus DAYTONA is mijn eerste echte kennismaking met de beste man. En ik ben behoorlijk enthousiast. Elk nummer op deze EP is raak en scoort een ruime voldoende. Als je dan ook nog uitschieters als Hard Piano, Infrared en - vooral - Santoria hebt, dan krijgt dit album verdiend een keihoog cijfer. Ik ga zijn eerdere albums zeker beluisteren.

avatar van Raul
Had Pusha T sowieso al heel erg hoog zitten maar de man bewijst het weer; hij is momenteel één van de allerbesten. Keiharde beats van Kanye erbij en je hebt sowieso al 4.5 sterren binnen wat mij betreft.
Wat een album..

avatar van Rudi1984
Oké, oké, dit is wel gaaf:

avatar van Nr.4
Hard, hard, hard dit. If you know you know

avatar van Johnny Marr
Woooow, wat komt Hard Piano opeens keihard binnen zeg. En ja, dat komt grotendeels door Ricky Rozay. #MaybachMusic

avatar van GarnalenPeller
Paar minpuntjes: 1ste beat is cringey, 1ste verse ook, boy. Celebrity drama op laatste 2 tracks. Pusha T is wat afgevlakt door de jaren heen heb ik het idee, krijg hier een beetje een disconnected multimiljonair van middelbare leeftijd vibe af en toe. Luister naar een willekeurige track van Hell Hath No Fury en je begrijpt wat ik bedoel.
Voor de rest een strak plaatje, ze hebben er denk ik heel goed aan gedaan om het zo kort te houden.