menu

The Carters - Everything Is Love (2018)

mijn stem
3,27 (63)
63 stemmen

Verenigde Staten
R&B / Hip-Hop
Label: Roc Nation

  1. Summer (4:45)

    met Rory Stone Love

  2. Apeshit (4:24)

    met Offset en Quavo

  3. Boss (4:04)

    met Ty Dolla $ign

  4. Nice (3:53)

    met Pharrell

  5. 713 (3:13)
  6. Friends (5:44)
  7. Heard About Us (3:10)
  8. Black Effect (5:13)
  9. LoveHappy (3:49)
  10. Salud! * (0:32)
toon 1 bonustrack
totale tijdsduur: 38:15 (38:47)
zoeken in:
avatar van Silky & Smooth
4,0
Rudi1984 schreef:
Voor de rest is het niet goed, niet slecht, maar vooral nogal anoniem. Bij de meeste artiesten is dat niet eens zo erg, maar van een stel dat individueel de laatste jaren zo in vorm is verwacht ik toch een stuk meer.

Eens. Alleen weet ik niet hoe dit beter zou kunnen worden. Het zijn twee topartiesten en ik mag graag naar ze luisteren, maar de combinatie Jay-Z en Beyoncé heb ik nooit echt geweldig gevonden. Op Summer zingt Beyoncé zo mooi en dan komt er een 'gastbijdrage' van Jay en ik krijg direct flashbacks naar Crazy in Love. Op sommige nummers vullen ze elkaar goed aan, maar toch verschillen ze mij teveel om een muzikaal geheel te vormen zoals Jay met Kanye bijvoorbeeld deed.

Rudi1984
Silky & Smooth schreef:
(quote)

Op sommige nummers vullen ze elkaar goed aan, maar toch verschillen ze mij teveel om een muzikaal geheel te vormen zoals Jay met Kanye bijvoorbeeld deed.


Drunk in Love en Crazy in Love zijn toch wel knallers hoor. En in m’n herinnering zijn het er meer, maar dat kan ik zo snel even niet hardmaken.

avatar van Silky & Smooth
4,0
Rudi1984 schreef:
(quote)


Drunk in Love en Crazy in Love zijn toch wel knallers hoor. En in m’n herinnering zijn het er meer, maar dat kan ik zo snel even niet hardmaken.

Drunk in Love misschien, okee.

Wel grappig dat het vreemdgaan van Jay ook gewoon even aan de orde komt

Ik ben niet zo'n fan van Apeshit eigenlijk. Het daarop volgende Boss vind ik een stuk beter.
Een (t)rappende Beyonce trek ik niet zo, komt nogal ongeloofwaardig over.

Het album luistert in eerste instantie prima weg, al denk ik niet dat het de tand des tijds zal doorstaan.

avatar van Ducoz
2,0
Noem het mijn zurigheid, maar ik vind het ronduit deprimerend te noemen dat dit tegenwoordig het geen is waar de massa naar luisterd. Tenenkrommend.

Misschien mis ik het punt van deze plaat wel volkomen. Instrumentaal is het dik in orde. Beyonce zet her en der te pas en vooral on te pas overdramatische stemmen op, waar bij ik denk is dit nou echt nodig? Het past totaal niet.

Eigenlijk heb ik een beetje het idee naar een fout flauw toneelstukje te kijken waarin twee multimiljonairs in de rollen van middenstanders kruipen en wanhopig proberen hip te zijn. Ik snap het Beyonce is momenteel het hipste van het hipste (of is de hype weer over?), maar hoe lang zal dat nog duren? Hier staan twee veertigers of bijna veertigers net te doen alsof ze tieners zijn en voorbeeld rollen zijn voor de jeugd en het pitchfork publiek waar ik bij nummers als Apeshit en Nice meerdere keren op mijn voorhoofd moet slaan van schaamte en ergernis. Wat rest zijn braakneigingen. Wat een wanproduct.

avatar van Slowgaze
3,5
Ik kwam dit tegen op YouTube, in de comments bij 'Apeshit', en ik moest het toch even met jullie delen: 'Jay look like the type of nikka who got caught cheating now he has to be right next to his girl every where she go'.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.