Crippled Black Phoenix - Great Escape (2018)

Label: Season of Mist

1. You Brought It Upon Yourselves (3:43)
  2. To You I Give (9:21)
  3. Uncivil War (Pt. I) (2:49)
  4. Madman (4:50)
  5. Times, They Are A'raging (11:57)
  6. Rain Black, Reign Heavy (5:58)
  7. Slow Motion Breakdown (4:33)
  8. Nebulas (5:34)
  9. Las Diabolicas (3:49)
  10. Great Escape (Pt. I) (7:36)
  11. Great Escape (Pt. II) (13:03)
  12. An Uncivil War, Pt. I & II *
  13. Hunok Csataja *
avatar van trebremmit
To You I Give staat al op youtube, mooi nummer wel.

Crippled Black Phoenix - To You I Give (Track Premiere) - YouTube

avatar van trebremmit
Great Escape (Pt. I) is net uit met officiele videoclip, prachtig nummer weer! Ik kijk steeds meer uit naar dit album.

avatar van Razoreater
De vrijgegeven nummers klinken voor mij als het beste sinds I, Vigilante. Erg benieuwd.

avatar van trebremmit
Weet iemand waar de samples vandaan komen uit You Brought It Upon Yourselves? Lijkt me uit een film, maar het ze kunnen het ook zelf gemaakt hebben.

avatar van Mindscapes
trebremmit schreef:

Is een monoloog van de Brits-Amerikaans filosoof Alan Watts. Ik vond er ook dit fragment over ('Why society needs outsiders').