Tygers of Pan Tang - Hellbound Spellbound Live 1981 (2018)

1 stem

avatar van vielip
Klinkt vet!

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Zoektocht op diverse sites levert als datum van de opnames 23 april 1981 op, enig verschil in de setlist is het bijkomend nummer 16 Raised on Rock en subtiele veranderingen in enkele songtitels, maar dat laatste is pas zeker als het album definitief beschikbaar is.

De twee platen hebben ook officiële labels: Live at Nottingham City heeft Spitfire, deze heeft Mighty Music als label. En dan komt de vraag of deze er wel op mag, volledige opnames met nieuwe mix? Wordt vervolgd.

Bron: Tygers Of Pan Tang Feat. John Sykes: 'Hellbound Spellbound Live 1981' Due In December - Blabbermouth.net.