Papa Roach - Who Do You Trust? (2019)

Label: Eleven Seven

1. The Ending (3:29)
  2. Renegade Music (3:29)
  3. Not the Only One (3:25)
  4. Who Do You Trust? (3:16)
  5. Elevate (3:11)
  6. Come Around (3:30)
  7. Feel Like Home (3:10)
  8. Problems (3:03)
  9. Top of the World (3:53)
  10. I Suffer Well (1:21)
  11. Maniac (3:20)
  12. Better Than Life (3:21)
avatar van AOVV
1,5
Papa Roach heeft in het verleden best goeie muziek weten produceren, maar deze plaat slaat de bal toch wel behoorlijk mis. Een slap aftreksel zonder weerhaken, welhaast brave, clichématige popmuziek is het geworden. Jammer maar helaas!

1,5 sterren

avatar van Mr. B
Terwijl het vorige album nog zo lekker uit de verf kwam. Het lijkt wel of dit album bestaat uit nummers, die lang niet genoeg waren om op het vorige te verschijnen.

avatar van legian
Ik kan me weer eens niet vinden in de vele negatieve geluiden die dit album omringen. Het is een prima doorzetting op de vorige. Er is wat meer een poprock insteek en cliche's zijn er genoeg. Maar cliche's zijn cliche's met een reden natuurlijk. Af en toe doet het even denken aan de rock muziek die ik zo'n 10/15 jaar geleden luisterde.

Zeker niet hun beste maar wel ontzettend vermakelijk.

avatar van james_cameron
Deze band levert wel vaker wisselvallig werk af, maar dit is met afstand hun slechtste album tot nu toe. De poppy aanpak van het toch al niet beste songmateriaal resulteert in een slappe, futloze plaat. Qua productie vind ik het ook nogal armzalig. Uiteindelijk klinkt Papa Roach hier als een kruising tussen Linkin Park en Green Day, al klinkt dat wellicht aantrekkelijker dan het is. De meeste songs liggen uiteindelijk best lekker in het gehoor, met vooral aan het begin een paar aangename tracks, maar het is zo krampachtig commerciëel in elkaar gezet dat het album geen indruk maakt.

Het meest poppy album, maar wat kan deze band goede songs schrijven. Ik begrijp dat veel mensen dit te soft vinden, maar kwalitatief zit het heerlijk in elkaar.