Little Simz - Grey Area (2019)

Label: Age 101

9. Sherbet Sunset (4:55)
  10. Flowers (3:45)

met Michael Kiwanuka

avatar van AstroStart
De singles waren al sterk, maar ook het album als geheel overtuigt. Fijne samenwerking met Cleo Sol, Little Dragon en Michael Kiwanuka, die allemaal een goede inbreng hebben.

avatar van MDekens
Eén van mijn verassingen wat betreft live performance op Lowlands 2018, daardoor heeft ze mijn aandacht volledig weten te trekken. Ik liep per ongeluk de tent binnen en vervolgens een uur lang stond ze met veel energie haar ding te doen. Ik hoor dat ook terug op de albums, deze plaat is ook weer echt superfijn. De beats flowen lekker en in combinatie met haar eigen rhymes lopen de nummers heerlijk.

avatar van overmars89
MDekens schreef:

Ja was een lekkere show hea! Zelfs de "niet-hip/hop" luisteraars die ik mee had getrokken vonden dat een vette show. Maar dat komt ook gewoon door haar innemelijke persoonlijkheid.

#OnTopic Heel benieuwd, al haar albums tot deze waren aardig. Altijd iets meer van verwacht. Maar ik heb het volste vertrouwen, dat dit m wel is!

avatar van ohmusica
Idd Als niet zo’n grote fan van het genre is dit wel te pruimen. Het album klinkt heel overdacht en smaakvol, een interessante gelaagdheid, goede nummers, geloofwaardig.

avatar van overmars89
Wow na een eerste luisterbeurt weggeblazen. Verreweg haar beste album. Dit overstijgt al mijn verwachtingen.. Het is ook een fijn coherent geheel. Hier ga ik nog veel plezier van hebben.

avatar van Kos
Kos
Ja dit is inderdaad echt heel goed zeg.

avatar van Ducoz
Ik ben absoluut geen hiphop liefhebber, sterker: ik walg er van.. (natuurlijk uitzonderingen daar gelaten) maar dit vind ik een erg goede plaat. Dat zegt wellicht een hoop over de kwaliteit van dit album.

avatar van Arrie
Het zegt wellicht ook wat over jouw hiphopkennis. Maar tof dat je Simz kunt waarderen.

avatar van Mastroianni
Fijne plaat! Komende tijd maar wat vaker draaien. Nu alvast 4 sterren.