Marlon Williams - Live at Auckland Town Hall (2019)

Nieuw-Zeeland
Country / Folk
Label: Caroline

1. Come to Me (4:34)
  2. I Know a Jeweller (2:51)
  3. Everyone's Got Something to Say (3:03)
  4. Beautiful Dress (3:23)
  5. I Didn't Make a Plan (4:24)
  6. The Fire of Love (4:38)
  7. Is Anything Wrong (4:13)
  8. Can I Call You (4:12)
  9. Dark Child (6:47)
  10. I'm Lost Without You (4:24)
  11. Nobody Sees Me Like You Do (4:04)
  12. What's Chasing You (2:58)
  13. Party Boy (2:26)
  14. Carried Away (4:39)
  15. Vampire Again (4:06)
  16. Nobody Gets What They Want Anymore (5:11)
  17. Make Way for Love (4:27)
  18. Love Is a Terrible Thing (3:39)
  19. Portrait of a Man (7:44)
  20. When I Was a Young Girl (5:50)
avatar van Marco dB
Live komen de nummers van Marlon nog beter tot hun recht. Prachtplaat.

avatar van staralfur
Heerlijke live registratie, de cover Portrait of a Man is al vijftig sterren waard.

avatar van muziekobsessie
Hey leuk n lhasa cover...is anything wrong

avatar van Venceremos
Fysieke release op 24 mei a.s.!

Moet 'm nog altijd voor het eerst live gaan zien.

Paradiso Noord had ik kaartjes voor maar helaas raakten mn oren juist die dag dusdanig verstopt dat fatsoenlijk van muziek genieten niet meer mogelijk was.

EKKO later die maand had ook gekund ware het niet dat mijn vrouw (begrijpelijk) haar verjaardag niet graag met een fijn musicerende Kiwi opgeluisterd zag.

Op Take Root besloot ik op Williams' tijdslot naar The Americans te gaan kijken aangezien ik hem de dag erna zou gaan aanschouwen in Deventer. Een behoorlijke misrekening; The Americans bleek totaal mijn stiel niet, dan maar even bovenin de kleine zaal nog gauw een paar van Williams' nummers (waaronder Portrait of a Man). Helaas waren we toen al flink in de olie (festival vanaf 16 uur) en vielen ten prooi aan de Groninger nacht. De volgende dag dus veel te brak om naar het Burgerweeshuis te reizen.

Dit album is een mooie pleister op de wonde tot de tijd aanbreekt dat Williams NL weer aandoet, dan ben ik er zéér zéker bij. Gelukkig tourt hij erg vaak.

Plaatje draaien nu!

avatar van Edgar18
Een van de beste live-artiesten van dit moment. Geen wonder dat de plaat dan ook erg goed is.