Bad Religion - Age of Unreason (2019)

Punk
Label: Epitaph

1. Chaos from Within (1:50)
  2. My Sanity (2:58)
  3. Do the Paranoid Style (1:45)
  4. The Approach (2:25)
  5. Lose Your Head (2:50)
  6. End of History (2:47)
  7. Age of Unreason (2:40)
  8. Candidate (2:45)
  9. Faces of Grief (1:04)
  10. Old Regime (2:42)
  11. Big Black Dog (2:06)
  12. Downfall (2:36)
  13. Since Now (1:43)
  14. What Tomorrow Brings (3:09)
  15. The Profane Rights of Man *
Weer een stadaard goed album, met niet al te veel toppers, maarOld Regime en Approach zijn er toch twee.

avatar van dennis87
Vind hem wat tegenvallen. Chaos from Within bij verre het beste nummer van deze cd. Faces of Grief,
Old Regime en my sanity zijn ook nog wel redelijke nummers.
Voor de rest veel langzame/saaie nummers die mij niks doen. Jammer!

Toch blijf Bad religion altijd 1 van mijn favoriete bands.

avatar van james_cameron
Deze oudjes kunnen het nog steeds. Oké, de scherpe randjes zijn er inmiddels wel afgevijld en echt boos en kritisch klinkt het al lang niet meer, maar de licht geëngageerde poppy punkrock is nog steeds effectief. Hier en daar iets te flauw en gezapig, maar de meeste tracks liggen in ieder geval prettig in het gehoor, inclusief de verplichte ironische maatschappijkritische boodschap. Het album kakt daarnaast gelukkig nergens echt in.

avatar van JVT
JVT
Prachtplaat! Ze kunnen het nog steeds. Zeker een van hun betere platen van de laatste jaren, hoewel ik niet alles beluisterd heb. Maar deze gaat in ieder geval nog regelmatig op repeat.