Possessed - Revelations of Oblivion (2019)

geen stemmen

12. Temple of Samael
  • vanaf 10 mei te koop
avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Ik moet toegeven dat ik deze morgen twee keek om het te geloven, maar de nieuwe van het legendarische Possessed komt eraan: POSSESSED - Revelations Of Oblivion - AVAILABLE AT NUCLEAR BLAST RECORDS! - media.nuclearblast.de.

avatar van Kronos
Een nieuwe van Possessed, ik ben benieuwd wat dat gaat geven. De hoes doet wel erg denken aan Meliora van Ghost.

avatar van Eddie
Sir Spamalot schreef:

hahaha dat was precies mijn reactie maar dan toen ik hem bij de nieuwe releases in Spotify zag staan.

Het eerste nummer 'No More Room in Hell' stemt mij in iedere geval hoopvol. Heerlijke beukende thrash, die eigenlijk gewoon verder gaat waar de eerste twee platen ophielden maar wel overgoten met een modern, eigentijds sausje. Wat me vooral opvalt is dat er in dat ene nummer meer diversiteit en verschillende riffs zitten dan op beide voorgangers bij elkaar. En Possessed bestaat tegenwoordig uit veel betere muzikanten (lijkt het, ik weet niet wie er meedoen), kortom 10 mei staat in de agenda!

avatar van Edwynn
Is het niet gewoon Sadistic Intent maar dan met Jeff Becerra die brult?