P!nk - Hurts 2B Human (2019)

Label: RCA

1. Hustle (2:55)
  2. (Hey Why) Miss You Sometime (3:23)
  3. Walk Me Home (2:59)

7. Can We Pretend (3:44)

met Cash Cash

8. Courage (4:19)
  9. Happy (3:01)
  10. We Could Have It All (4:33)
  11. Love Me Anyway (3:08)

met Chris Stapleton

12. Circle Game (4:54)
  13. The Last Song of Your Life (3:53)
  14. More * (3:50)
avatar van NewYorkCityLight
Nog niet eens één bericht bij een (nieuw) album van P!nk dat al 2 maanden uit is. Ik moet eerlijk zeggen dat de singles en nieuws van dit album ook aardig langs mij heen is gegaan. Ik zal hem één dezer dagen eens beluisteren.

avatar van Arrie
Walk Me Home is wel een top 10-hit, wordt ook veel gedraaid op de radio. Is ook gewoon een prima, radiovriendelijk popliedje maar niet erg bijzonder.

avatar van esteban
Ow, ik wist niet eens dat er een nieuw album uit was. Alecia Beth Moore kan steeds op mijn sympathie rekenen. Elke keer opnieuw slaagt ze er in minstens één voltreffer af te leveren. Ze blijft ook evolueren zonder haar P!nkness kwijt te raken. Tal van andere artiesten die in het jaar 2000 doorbraken, zijn al lang niet relevant meer, zij is dat nog steeds. Met overtuiging. "Walk Me Home" is een solide single, benieuwd naar de rest van de plaat.

Hustle is toch ook het luisteren waard

avatar van MIAB
Ik koop elke cd van P!nk altijd blind. Gewoon een steengoede zangeres. Dit album vind ik op zich wel één van de mindere. Hij haalt net een 3,5*

Hustle (2:55) 3,5
Circle Game (4:54) 3,0
The Last Song of Your Life (3:53) 3,0
More * (3:50) 3,0

avatar van Style.Girl
Ik kan dit album beter waarderen dan de laatste twee op één of andere manier. De nummers liggen lekkerder in het gehoor, maar ook hier weer.... Vind ik Walk Me Home echt vreselijk. Het nummer dat ik samen met Can We Pretend als enige kende. Can We Pretend is leuk, maar de eerste niet. Ik weet niet wat het is, maar op één of andere manier vind ik haar singles allemaal ruk van de laatste periode van haar carrière.

Leukste nummer Can We Pretend (uitzondering qua singles die ik wel leuk vind), Hustle, (Hey Why) Miss You Sometime, 90 Days, Hurts 2B Human, Courage en Happy.