Hollywood Vampires - Rise (2019)

geen stemmen

Label: earMUSIC

1. I Want My Now (7:13)
  2. Good People Are Hard to Find (1:02)
  3. Who's Laughing Now (4:09)
  4. How the Glass Fell (0:30)
  5. The Boogieman Surprise (3:38)
  6. Welcome to Bushwhackers (4:13)

met Jeff Beck en John Waters

7. The Wrong Bandage (0:28)
  8. You Can't Put Your Arms Around a Memory (3:51)
  9. Git from Round Me (4:22)
  10. Heroes (4:08)
  11. A Pitiful Beauty (1:27)
  12. New Threat (3:33)
  13. Mr. Spider (6:02)
  14. We Gotta Rise (3:34)
  15. People Who Died (4:56)
  16. Congratulations (3:31)
  • vanaf vrijdag 21 juni te koop
avatar van E-Clect-Eddy
Bowie's Heroes wordt weer eens gecoverd en helaas voegt deze versie niets toe, niet eens Alice Cooper die hier op zingt, maar waarschijnlijk Joe Perry die bij de credits genoemd wordt. Live zal dit natuurlijk wel een meezinger worden, waar hopelijk dan wel de vonken er van af gaan springen want deze versie is te tam.

Ook The Boogieman Surprise en Who's Laughing Now zijn op single verschenen. Liggen deels in het verlengde van Alice Cooper's laatste album, zijn werk van rond de eeuwwisseling (Brutal Planet) en de (foute?) 'Big-Hair-Hard-Rock' van de 80s.

Moet zeggen dat de geluidskwaliteit op Spotify van deze twee single bijzonder matig klinkt als ware het 128/192bits MP3s. Dit tempert het enthousiasme ook.

The Boogieman Surprise is het meest aansprekende van de drie.