Scott Stapp - The Space Between the Shadows (2019)

Label: Napalm

1. World I Used to Know (4:05)
  2. Name (4:07)
  3. Purpose for Pain (3:18)
  4. Heaven in Me (4:34)
  5. Survivor (3:20)
  6. Wake Up Call (3:33)
  7. Face of the Sun (3:09)
  8. Red Clouds (5:21)
  9. Gone Too Soon (3:18)
  10. Ready to Love (3:26)
  11. Mary's Crying * (3:24)
  12. Last Hallelujah * (3:38)
avatar van james_cameron
Derde soloalbum van de zanger van Creed, en wederom helemaal niet verkeerd. Stapp zingt feitelijk beter dan ooit en de meeste songs zijn lekker robuuste, aangenaam in het gehoor liggende rocksongs. De begeleidende band beschikt hoorbaar over veel kwaliteit en productioneel staat de plaat als een huis. Sommige tracks spelen iets teveel op safe en zijn wat anoniem, maar daar tegenover staat dan een mooi persoonlijk nummer als Name.

avatar van Desert
De elektronica in de achtergrond bij Red Clouds vind ik megavervelend eerlijk gezegd.