Sum 41 - Order in Decline (2019)

Canada
Label: Hopeless

1. Turning Away (3:50)
  2. Out for Blood (3:36)
  3. The New Sensation (3:50)
  4. A Death in the Family (3:18)
  5. Heads Will Roll (3:50)
  6. 45 (A Matter of Time) (3:12)
  7. Never There (4:20)
  8. Eat You Alive (2:44)
  9. The People Vs… (3:19)
  10. Catching Fire (4:01)
avatar van JVT
JVT
Heel erg lovende reviews over deze plaat. Ik ben Sum 41 jaren uit het oog verloren maar deze ga ik toch eens proberen. De vooraf uitgebrachte singles klinken alvast erg goed

avatar van Mr. Sunset
Alleen "never there" en "catching fire" doen me niks. Voor de rest een erg fijne plaat! Een goede trend sinds 13 Voices!

avatar van Grecio
Never There is naar mijn mening juist het beste nummer wat Sum 41 gemaakt heeft tot nu toe. Leuk album wel.

avatar van AOVV
Verrassend frisse plaat van Sum 41. Negen songs lang wordt de balans tussen agressie en melodie mooi in evenwicht gehouden, wat een puike punkrockplaat met veel aanstekelijkheid als resultaat heeft. Enkel de afsluiter steekt daar een beetje tegen af, wat jammer is. Het is niet zozeer dat het een zwakke song is, eerder dat ie niet past bij de rest.

Nou ja, ik ben allang tevreden met dit Order in Decline!

3,5 sterren

avatar van Grecio
Na een aantal luisterbeurten moet ik zeggen dat dit gewoon een geweldig gevarieerd prima album is. 3,5->4 sterren.