The Black Keys - Let's Rock (2019)

geen stemmen

Rock / Blues
Label: Nonesuch

1. Shine a Little Light (3:16)
  2. Eagle Birds (2:40)
  3. Lo / Hi (2:57)
  4. Walk Across the Water (3:55)
  5. Tell Me Lies (3:39)
  6. Every Little Thing (3:19)
  7. Get Yourself Together (3:56)
  8. Sit Around and Miss You (2:40)
  9. Go (2:26)
  10. Breaking Down (3:25)
  11. Under the Gun (3:16)
  12. Fire Walk with Me (2:58)
  • vanaf vrijdag 28 juni te koop
avatar van JVT
JVT
Lo / Hi was al een uitstekende single van dit nieuwe album. Ook Eagle birds is nu uit en klinkt heel erg goed.
The black keys klinken weer zoals op El Camino en daar is niks mis mee. Gaat een fijne plaat worden.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Inderdaad. Deze mannen kunnen altijd verrassend uit de hoek komen!

avatar van mattman
Lo / Hi vond ik héél matig. Tweede singletje Eagle Birds klinkt alvast een stuk beter.

avatar van legian
Een nieuwe van The Black Keys is natuurlijk altijd fijn, en de eerste single's klinken best lekker. Maar ze blijven nergens echt hangen. Ben benieuwd hoe de plaat zich straks ontwikkeld.

avatar van Linius
Ja het is allemaal nog niet heel verheffend, maar wel gewoon de typische Black Keys sound die ik mistte op Turn Blue. Denk dat dit wel een lekker zomers albumpje wordt wat ik een paar maanden later weer half vergeten ben, maar toch wel iets om naar uit te kijken.