Skillet - Victorious (2019)

Label: Atlantic

1. Legendary (4:04)
  2. You Ain't Ready (3:17)
  3. Victorious (4:05)
  4. This Is the Kingdom (3:27)
  5. Save Me (3:43)
  6. Rise Up (3:58)
  7. Terrify the Dark (3:45)
  8. Never Going Back (3:33)
  9. Reach (3:22)
  10. Anchor (3:36)
  11. Finish Line (3:26)
  12. Back to Life (4:36)
avatar van gigage
Het album van Skillet is zowel de NL als BE charts ingeklommen. Enorme reclame campagne ook op mijn telefoon ( zo erg dat ik Google verzocht heb deze weg te halen. Het "volg me" register laat nu weer gewoon bikini' s zien uhhh ik bedoel gereedschap) ik weet niet of dat helpt maar had dit nog niet eerder meegemaakt bij een album release.

avatar van james_cameron
Een typisch Skillet-album: bombastische stadionrock, opzwepend maar tegelijkertijd erg op veilig spelend. De band wordt een beetje slachtoffer van de eigen succesformule, met songs die weliswaar lekker klinken maar niet lang blijven hangen. Het ligt er allemaal een beetje te dik op. Een positieve uitschieter als Reach, met een meer alternatief, uptempo geluid, is een welkome afwisseling binnen het nogal voorspelbare geheel. Het kan er allemaal nog net mee door, maar zelfparodie ligt op de loer.