Riot V - Live in Japan 2018 (2019)

Rock / Metal
Label: AFM

1. Armor of Light (2:50)
  2. Ride Hard Live Free (4:47)
  3. On Your Knees (4:13)
  4. Metal Soldiers (4:45)
  5. Fall from the Sky (5:12)
  6. Wings Are for Angels (5:19)
  7. Land of the Rising Sun (4:11)
  8. Take Me Back (4:30)
  9. Messiah (4:17)
  10. Angel Eyes (4:39)
  11. Metal Warrior (5:27)
  12. Thundersteel (4:12)
  13. Fight or Fall (4:15)
  14. Sign of the Crimson Storm (4:51)
  15. Flight of the Warrior (4:22)
  16. On Wings of Eagles (5:49)
  17. Johnny's Back (5:49)
  18. Bloodstreets (5:20)
  19. Run for Your Life (4:35)
  20. Buried Alive (5:46)
  21. Road Racin' (5:47)
  22. Swords and Tequila (3:37)
  23. Warrior (5:19)

avatar van Dream Theater
Al een een geweldige live uitvoering van Warrior op You Tube!

avatar van Dream Theater
Wat een geweldige live band en de oudere nummers passen prachtig tussen de nieuwere nummers. Bloodstreets is mijn favoriete nummer.

avatar van Dream Theater
Als oudere metal liefhebber was ik bekend met de eerste 4 cd's van deze band. Riot V ontdekte ik met hun laatste cd. Op deze cd maak ik kennis met nummers van oudere cd's van deze band. Wat zijn die goed zeg! Fight or Fall, On your Knees, Bloodstreets etc. Gitaarwerk fantastisch en die zanger is fenomenaal!

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Voorzichtig blijven na een eerste luisterbeurt en zonder het "echte product" in de pollen, maar wat een geluid. Nog zo eentje die het hart sneller doet kloppen... De "oudjes" doen het goed de voorbije jaren.