Whitney - Forever Turned Around (2019)

geen stemmen

Label: Secretly Canadian

1. Giving Up (3:10)
  2. Used to Be Lonely (3:48)
  3. Before I Know It (2:33)
  4. Song for Ty (2:47)
  5. Valleys (My Love) (3:56)
  6. Rhododendron (2:06)
  7. My Life Alone (3:10)
  8. Day & Night (2:42)
  9. Friend of Mine (4:09)
  10. Forever Turned Around (3:59)
  • vanaf vrijdag 30 augustus te koop
avatar van E-Clect-Eddy
Verrassing, de band bestaat nog! en zit ook nog bij hetzelfde label, had ik niet verwacht!

Giving Up is de eerste single van het nieuwe album, de opvolger van het prachtige debuut Light Upon the Lake (2016). De single klinkt zeer vertrouwd, in het verlengde van het debuut.

In 2017 verscheen nog een album met de demos van het debuut plus twee nieuwe nummers, al was de ene een cover.

avatar van VladTheImpaler
EEIIINNDEEELIIJKKKK! Ik kijk hier zo zwaar naar uit! Giving Up klinkt in ieder geval al vertrouwd gelukzalig.

avatar van coldwarkids
Giving Up is wel een heel erg mooie single waar ze mee terug komen!

avatar van VladTheImpaler
Meteen weer raak

avatar van Mathough

Wat een heerlijk dromerig nummer zeg!

avatar van E-Clect-Eddy
Helaas, ook deze tweede single heeft niet de impact die diverse nummers/singles van het debuut hadden.

avatar van thetinderstick
Prachtige nieuwe singles! Sound borduurt inderdaad voort op het debuut. Maar de blazers, gitaarlijntjes, dromerige zang, heerlijk. Fijn dat dit album er toch gaat komen (een doorstart van Smith Westerns zal er wel nooit meer van gaan komen..)