Jolly - Family (2019)

Rock / Metal
Label: eigen beheer

1. Lie to Me (6:37)
  2. Lazarus (Space Masala) (6:25)
  3. Rain (4:56)
  4. Ava (4:52)
  5. Who Will Remember (When You Forget) (2:11)
  6. Let Go (10:42)
  7. Violet (4:39)
  8. Circuit Heaven (6:55)
  9. With Me (4:36)
  10. Love * (4:26)
  11. Endless Ground [Let Go Reprise] * (5:42)
  12. Ava [Acoustic] * (4:17)
  13. Masquerade * (5:25)
  14. For Isaac * (5:01)
avatar van james_cameron
Meer ingetogen dan vorig werk en helaas ook wat aan de langdradige kant. Bepaalde tracks worden gewoonweg onnodig opgerekt, met te weinig afwisseling. Nog een minpuntje is de zang, die te zacht in de mix staat en af en toe zelfs wat aan de monotone, zeurderige kant is. Tot zover het geklaag, want er valt gelukkig ook veel te genieten. Sporadisch weet de band namelijk nog steeds een imposant en avontuurlijk geluid neer te zetten, ondersteund door fijne electronica en heerlijk zware gitaarriffs. Het is simpelweg wat minder goed dan men liet horen op de vorige albums.