Nemesea - White Flag (2019)

Rock / Electronic
Label: Napalm

1. The Storm (3:23)
  2. Kids with Guns (2:42)
  3. White Flag (3:29)
  4. Sarah (4:15)
  5. Don't Tell Me Your Name (3:21)
  6. Fools Gold (4:25)
  7. Ratata (3:23)
  8. Nothing Like Me (2:53)
  9. Lions (3:12)
  10. Heavyweight Champion (4:49)
  11. Rise (3:49)
  12. Let This Be All (3:41)
  13. Sayonara (3:08)
  14. Dance in the Fire (3:07)
avatar van Hega
Verrassend goed album, met nieuwe zangeres (zeer veelzijdig!).
Favorieten zijn ondermeer Fools Gold.

avatar van pos
pos
Inderdaad een verrassend sterke plaat. Stevige en rustige nummers. Beetje metal, beetje rock, beetje pop. Alle nummers zijn bovendien goed tot uitstekend. Geen missers. Fijne zangeres ook.

avatar van james_cameron
Een nieuwe zangeres en een nieuw geluid, maar helaas is het niet helemaal mijn ding. Alle voorgaande albums kan ik wel waarderen, maar hier doet het alternatieve, schreeuwerige materiaal me bijzonder weinig. Don't Tell Me Your Name en Fools Gold zijn sterke tracks, maar de overige songs zijn wat mij betreft nogal halfbakken en weinig interessant. Jammer, want Sanne Mieloo is zonder twijfel een uitstekende zangeres en een aanwinst voor de band.

Fijne mix van rock - pop en metal. Na luisteren op een goede set en het viel mij op (in positieve zin) hoe de opname en mix van dit album is. Stukken beter dan de meeste bands in dit genre lig. Pluspunten voor de mixage! En ook de zang mag er zijn.