Liam Gallagher - Why Me? Why Not. (2019)

Label: Warner Bros.

1. Shockwave (3:31)
  2. One of Us (3:25)
  3. Once (3:33)
  4. Now That I've Found You (3:20)
  5. Halo (3:58)
  6. Why Me? Why Not. (3:38)
  7. Be Still (2:59)
  8. Alright Now (3:47)
  9. Meadow (4:05)
  10. The River (3:29)
  11. Gone (3:45)
  12. Invisible Sun * (3:35)
  13. Misunderstood * (4:16)
  14. Glimmer * (3:41)
avatar van Tempel
Al tijdje hoog op mijn verlanglijstje en dan eindelijk koptelefoon op en deze vrijdagavond aandacht voor het langverwachte gloednieuwe album van Liam. Alleen nog bekend met Shockwave en dat is direct de welkome opening, toon is gezet... hoewel ik niet verveeld raakte en het een goed niveau haalt allover, word ik pas weer verrast bij Meadow en The River.... kwestie van smaak ik weet het, gezien de diverse reacties en keuzes hierboven... Halo komt ook boven het gemiddelde niveau uit, over de hele linie zeker niet teleurstellend, maar waar ik een 5 of toch minimaal een 4,5 had verwacht, is nu de score een 4... groeipotentie... mwah.. mogelijk

avatar van Denniz78
Gone is zo fucking goed, de eerste keer dat hij I'm gonna be gone zingt...kippenvel

avatar van Wickerman
Ik vond zijn debuutalbum verrassend goed en gezien de recensies hierboven ben ik ook erg benieuwd naar het vervolg.

avatar van blur8
Een afschrikwekkende Hoes met een rotkop erop. De broertjes Noel en Liam zijn voor mij altijd een key oorbeeld van onsympatieke Britten. Weet nooit welke boer de erste is, want in vergelijk is Boris J. nog joviaal. En toch Luister ik wel altijd nieuw werk en dat stelt nooit echt teleur. Meestal meerdere songs die 't een tijdje uithouden in mn UK-NEW playlist. Ook nu weer: Met name de laatste 3-luik Meadow, TheRiver, Gone is BritPop klasse. Niets, echt niets nieuws te horen maar veel te prettig om weg te gooien.
Ja nu weet ik het geloof ik weer: Liam is de vervelendste, maar tegelijk de begenadigste liedjes schrijver.
Goed gecompenseerd.