Slash featuring Myles Kennedy and The Conspirators - Living the Dream Tour (2019)

geen stemmen

Label: Eagle

1. The Call of the Wild (4:40)
  2. Halo (3:17)
  3. Standing in the Sun (3:57)
  4. Ghost (4:05)
  5. Back from Cali (4:06)
  6. My Antidote (4:21)
  7. Serve You Right (6:08)
  8. Boulevard of Broken Hearts (4:13)
  9. Shadow Life (4:42)
  10. We're All Gonna Die (5:05)
  11. Doctor Alibi (3:21)
  12. Lost Inside the Girl (6:21)
  13. Wicked Stone (11:36)
  14. Mind Your Manners (3:31)
  15. Driving Rain (4:30)
  16. By the Sword (4:40)
  17. Nightrain (6:30)
  18. Starlight (5:46)
  19. You're a Lie (3:36)
  20. World on Fire (17:39)
  21. Avalon (3:09)
  22. Anastasia (9:00)
  • vanaf vrijdag 20 september te koop
avatar van gigage
Live in Hammersmith, Londen. Leuke setlist weer. Het aantal Guns n Roses covers: 1.

avatar van haythijs
Deze tour gezien in de AFAS in februari, erg fijn optreden. Ben benieuwd naar de livefilm, vrijwel dezelfde setlist.
En idd slechts 1 GnR nummer, Nighttrain.
Gezien zijn terugkeer bij GnR en de nu al jarenlange tour daarmee, kan ik het me ook wel voorstellen. Hij hoeft daar niet zozeer meer na terug te verwijzen nu hij weer onderdeel is ipv solo artiest die erbij weg is, de nummers zijn ook al tig keer gespeeld.
En uiteraard heeft hij ondertussen ook al aardig wat solomateriaal uitgebracht, dus voldoende keuze.