Wilco - Ode to Joy (2019)

geen stemmen

Label: dBpm

1. Bright Leaves (4:10)
  2. Before Us (3:22)
  3. One and a Half Stars (3:43)
  4. Quiet Amplifier (5:49)
  5. Everyone Hides (2:59)
  6. White Wooden Cross (3:12)
  7. Citizens (3:02)
  8. We Were Lucky (4:57)
  9. Love Is Everywhere (Beware) (3:33)
  10. Hold Me Anyway (3:58)
  11. An Empty Corner (3:46)
  • vanaf vrijdag 4 oktober te koop
avatar van Poles Apart
En daar zijn ze weer. Tweedy is een zeer productief baasje de laatste jaren.

Mooie hoes. En hier is de eerste track: Love Is Everywhere (Beware).

avatar van VladTheImpaler
Lekker nummertje hoor. Hierdoor raak ik wel benieuwd naar de rest.

avatar van tumkie
pre order onmiddellijk besteld.

avatar van Snoeperd
Dat nieuwe nummer is wel echt een pareltje, nieuwe plaat van Wilco komt op een ideaal moment voor mij gezien ik al weken eigenlijk vrijwel niets anders dan deze band luister (sinds het concert in Brussel).

avatar van Wickerman
Dat nieuwe nummer klinkt alsof het op Jeff Tweedy’s laatste twee soloalbums had kunnen staan, maar dan met Nels Cline op de gitaar erbij. Nog niet volledig lekker gemaakt.

avatar van Juveniles
geleidelijk druppelen er live versies van de nieuwe nummers binnen op you tube gespeeld tijdens Wilco's huidige concertreeks. Lastig om er iets zinnigs over te zeggen, behalve dat het allemaal vrij rustig is, en ook dat het wel Wilco lijkt en niet Tweedy met begeleidingsband

De tweede single is net verschenen, compleet met typische Wilco videoclip. Vind deze persoonlijk nog een slag beter dan de eerste.

Ik krijg meteen zin in het concert in Tivoli volgende week

Wilco - Everyone Hides