Max Q - Max Q (1989)

Australiƫ
Label: Atlantic

1. Sometimes (5:33)
  2. Way of the World (4:09)
  3. Ghost of the Year (4:19)
  4. Everything (4:56)
  5. Concrete (5:15)
  6. Zero-2-0 (1:32)
  7. Soul Engine (3:51)
  8. Buckethead (4:01)
  9. Monday Night by Satellite (3:34)
  10. Tight (3:37)
  11. Ot-Ven-Rot (5:13)
  12. Sometimes [Rock House Extended] *
  13. Way of the World [12" Mix] *
  14. Zero-2-0 [Todd Terry Mix] *
  15. Ghost of the Year [Todd Terry Mix] *
avatar van Jester
Hobbyproject van Michael Hutchence (InXS), met als hoogtepunt het nummer Concrete.

avatar van Pat Chuli
Concrete is idd prachtig, net als sometimes en way of the world natuurlijk ..

Cheers ..

Zeer geslaagd project. Way Of The Worlds is absoluut van zeer hoge kwaliteit.

avatar van steph b
Dit album sinds jaren weer eens gedraaid, en mijn god, wat is dit toch eigenlijk een goed album! Vroeger zag ik het als een leuk tussendoortje van Michael Hutchence die prima in mijn INXS-collectie past, maar nu zie ik in dat het een echt album op zich is, wat natuurlijk niets met INXS te maken heeft. Dit album is vroeger door mij goed gewaardeerd, maar toch veel te ondergewaardeerd. Misschien wel ondergewaardeerd door iedereen!?

Het heeft de tand des tijds in ieder geval moeiteloos weerstaan en dat is bij sommige INXS-muziek zeker niet het geval (lang niet alles, het blijft een goede band!).
Eigenlijk vindt ik er geen slecht nummer op staan! Concrete is veruit het beste nummer, staat al jaren in mijn persoonlijke top 100 aller tijden!
****

behoorlijk underrated album van deze Aussie. Kweet nie maar er zit iets donkers in dit album. Niks met INXS maar dit blijft lekkere muziek en dat na zoveel jaar