Rapsody - Eve (2019)

9. Ibtihaj (4:46)

met D'Angelo en GZA

10. Myrlie (2:21)

met Mereba

11. Reyna's Interlude (3:49)
  12. Michelle (3:49)

met J. Cole

16. Afeni (5:53)

met PJ Morton

avatar van Silky & Smooth
Benieuwd naar! Mooie hoes en interessante tracklist. Alle tracks zijn trouwens vernoemd naar beroemde zwarte vrouwen.

avatar van Silky & Smooth
Uitstekend album. Mooi uitgewerkt concept, sterke raps en een paar heerlijke beats. Erg jammer dat er gedrochten als Oprah, Whoopi en Serena op staan.

avatar van overmars89
Ik weet niet wat het is. Er is iets in haar muziek wat mij niet helemaal ligt. Ik had hezelfde met haar vorige album. Het heeft iets te maken met haar flow + delivery. Ik kan alleen m'n vinger er niet op leggen. Want als je haar verses ontleed is ze wel een technisch begaafde rapper.

Alleen zet ik dit gewoon nooit voor mijn plezier op. Er is altijd wel iets wat me stoort. Of het is een sample, of het is een hook of anders wel een beat die ik niet tof vind.

Toch is er altijd een stemmetje dat zegt dat ik het goed moet vinden. Ik houd het wel gewoon op aardig.

avatar van Nr.4
Dat had ik bij haar vorige album ook heel erg. Bij deze weet ik het nog niet zo. The Idea of Beautiful had daar geen last van. Misschien klopt haar huidige muziek wel te goed ofzo.

avatar van Nr.4
Er zitten ook gewoon wel wat irritante dingen in ja wat overmars aangeeft. De tracks Iman en Hapshepsut vind ik wel genieten, geinig om Queen Latifah weer eens te horen.